Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستر سیتی به دنبال شکار سرخیو راموس، کاپیتان تاثیرگذار رئال مادرید، است.

به گزارش "ورزش سه"، از سرخیو راموس به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدافعان در بین هم‌نسلان‌اش نام برده می‌شود و اکنون منچسترسیتی به دنبال بستن قرارداد با او است.

 

منچسترسیتی مدت‌هاست از نزدیک وضعیت راموس را پیگیری می کند و با اتمام قرارداد راموس در تابستان، کاپیتان رئال اکنون آزاد است تا با دیگر تیم ها مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستر سیتی و PSG دو باشگاهی هستند که بیشترین شانس را برای شکار کاپیتان 34 ساله رئال مادرید دارند. به نظر می رسد که راموس که نتوانسته با رئال بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد، به زودی مقصد جدیدی را برای ادامه حرفه‌اش انتخاب خواهد کرد.

 

سرخیو راموس 15 سال در رئال مادرید توپ زد و حالا جدایی کاپیتان از این تیم نزدیک است. گفته می شود که دو طرف بر سر مبلغ و مدت زمان قرارداد به توافق نرسیده اند. راموس پیشتر گفته بود که مبلغ پیشنهادی رئال بسیار کمتر از ارزش او و توانی که برای تیم می گذارد، است.

 

 

از سوی دیگر منچسترسیتی قادر است با توجه به اینکه لازم نیست در تابستان و با اتمام قرارداد راموس و رئال، مبلغی به تیم اسپانیایی بپردازد، می تواند انتظارات مالی راموس را به خوبی برآورده کند.

 

در حال حاضر بعیدترین سناریو، ماندن راموس در سانتیاگو برنابئو است.

 

سیتیزن ها در حال حاضر با لیونل مسی، ستاره بارسلونا، نیز در ارتباط هستند و قهرمان سابق لیگ برتر به دنبال فرصتی برای به خدمت گرفتن مسی نیز هست. البته پرداخت دستمزدهای فضایی راموس و مسی ممکن است برای سیتیزن‌ها اندکی مشکل‌ساز باشد.

به نظر می رسد که اگر سیتی قصد دارد لیونل مسی را به خدمت بگیرد، باید از رویای خرید سرخیو راموس دست بکشد.

 

منچستر سیتی تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس رئال مادرید رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته در ورزشگاه اتحاد، تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرای رئال مادرید بود که این بازی پس از تساوی 1-1 در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

بازی در حالی به میزبانی نماینده انگلیس برگزار شد که نبرد این تیم و حریف اسپانیایی‌اش در مادرید در هفته گذشته 3-3 تمام شد و بنابراین هر یک از این دو تیم تنها در صورت کسب پیروزی با هر نتیجه‌ای راهی مرحله بعدی می‌شدند. رئالی‌ها زودتر به گل رسیدند و در یک ضدحمله سرعتی در دقیقه 12 توسط ردریگو دروازه سیتی را گشودند. منچسترسیتی برای جبران گل خورده فشار زیادی به حریف آورد و در نهایت توسط کاپیتان کوین دی‌بروینه در دقیقه 76 قفل دروازه حریف را شکست و گل تساوی را زد.

در 30 دقیقه وقت اضافه هم گلی به ثمر نرسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در نهایت رئال 4-3 پیروز شد و به دور بعد رفت.

بازی دیشب و صعود رئال بازتاب گسترده ای در رسانه های اسپانیا و انگلیس داشت. برای انگلیسی ها شب سختی بود چون آرسنال هم با شکست از بایرن نتوانست به نیمه نهایی برسد و لیگ برتر هیچ نماینده ای در چهار تیم پایانی ندارد.

اسپورت کاتالونیا: باورنکردنی

موندودپورتیوو: رئال در نیمه نهایی با پنالتی...سیتی مالک مطلق توپ و میدان بود ولی رئال به خوبی مقاومت کرد و حالا حریف بایرن در نیمه نهایی خواهد بود.

 

 

مارکا: زنده باد پادشاه

میرر: استیصال ... همه چیز برای سیتی و آرسنال به یکباره فرو ریخت.

دیلی استار: درد واقعی

دیلی میل: عذاب واقعی

اکسپرس: سیتی در ضربات پنالتی تاوان داد

آاس: رئال هرگز نمی میرد

 

دیگر خبرها

  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال‌مادرید بود، نابود می‌شد
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏