Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@05:59:37 GMT

تمجید خاص ناگلزمان از ارلینگ هالند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۵۵۳۳

تمجید خاص ناگلزمان از ارلینگ هالند

ارلینگ هالند در پیروزی دورتموند برابر لایپزیش، با زدن دو گل، تعداد گل های خود در بوندسلیگا را به ۲۵ گل رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارلینگ هالند شب گذشته دو گل از سه گل دورتموند برابر لایپزیش را به ثمر رساند تا در پایان دورتموند با نتیجه ۳-۱ پیروز از زمین خارج شود. یولیان ناگلزمان ، سرمربی لایپزیش، با وجود دریافت دو گل از هالند، پس از پایان مسابقه ستاره دورتموند را تشویق کرد که حتی از این هم بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالند در بازی شب دو گل به ثمر رساند و در دیگر گل تیمش که توسط جیدون سانچو وارد دروازه لایپزیش شد نیز نقش داشت تا تیم ناگلزمان با شکست ۳-۱ برابر دورتموند، شانس گرفتن صدر جدول از بایرن مونیخ را از دست بدهد.

 

این دو گل آمار گلزنی ارلینگ هالند را به ۲۵ گل در ۲۵ بازی رساند که از این تعداد هالند تنها در ۲۰ بازی از ابتدا در زمین حضور داشته است. او همچنین توانسته ۳۴.۳ درصد از موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کند.

این ستاره نروژی در لیست خرید ناگلزمان برای لایپزیش نیز قرار داشت، اما هالند ترجیح داد که از سالزبورگ به دورتموند برود. ناگلزمان معتقد است که نمایش اخیر این بازیکن، به خوبی نشان می دهد که چرا به دنبال به خدمت گرفتن او بود

 

ناگلزمان گفت:

“می توانستیم در برابر ارلینگ دفاع کنیم، اما نه وقتی بازیکنان اطراف او در موقعیت یک به چهار اینهمه فضا دارند.

البته او یک مهاجم استثنایی است. به همین دلیل بود که ما هم او را می‌خواستیم. اما دورتموند او را گرفت.

فکر می کنم او ۲۵ گل در ۲۵ بازی در بوندسلیگا به ثمر رسانده. این واقعا فوق‌العاده است. آماری باورنکردنی است.”

 

ناگلزمان درباره دو گلی که ارلینگ هالند برابر لایپزیش به ثمر رساند نیز افزود:

“این اولین باری نیست که او به ما گل می زند. او بسیار جوان است و کیفیت فوق‌العاده ای دارد.

به نظرم نمی‌توانم مثل مربیان خودش راجع به عملکرد او نظر بدهم، اما مطمئنم که او توانایی پیشرفت را دارد. هالند بهتر از این هم خواهد شد و لیگ حسابی از بودن او لذت خواهد برد. البته تیم های مقابل نه!”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان ارلینگ هالند ارلینگ هالند بروسیا دورتموند یولیان ناگلزمان ارلینگ هالند ثمر رساند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در حال آماده کردن مقدمات بازگشت یولیان ناگلزمان است

طرفداری | در حالی که این روزها خبر بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ بسیار داغ شده، به نظر می‌رسد مدیران جدید این باشگاه نمی‌خواهند اشتباهات مدیران قبلی را تکرار کنند و این مربی در صورت بازگشت، این‌بار از حمایت بیش‌تری برخوردار خواهد بود.

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ یکی از دلایل اخراج یولیان ناگلزمان در سال گذشته این بود که او چندین‌بار در گفت‌وگو با اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ گلایه کرد که دیگر نمی‌داند با این بازیکنان چه کار کند و آن‌ها به سادگی هنگام حضور در زمین، برنامه‌های تاکتیکی را انجام نمی‌دهند. مدیران وقت بایرن نیز در آن زمان تصمیم گرفتند به‌جای تغییر تیم، مربی را تغییر دهند.

با این حال مکس ابرل به ناگلزمان برای کنترل تیم اعتماد کامل دارد. ابرل یکی از حامیان بزرگ بازگشت ناگلزمان به باشگاه است و در جریان مذاکرات با ایجنت این سرمربی، درباره بسیاری از موضوعات مهم از جمله ساختار تیم، بحث شده است. هدف از این کار، ایجاد پایه و اساسی برای ناگلزمان است که بتواند در صورت حضور مجدد در مونیخ، ایده‌های خود را بهتر اجرا کند.

لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان؟

در میان مذاکرات دو طرف، فروش برخی بازیکنان نیز مورد بحث قرار گرفته است. لئون گورتسکا و سرژ گنابری از جمله بازیکنانی هستند که درباره آن‌ها صحبت شده، دو بازیکنی که اخیراً هیچ نقشی در تفکرات و ترکیب ناگلزمان برای تیم ملی آلمان نداشته‌اند. گفتنی است قرارداد هر دوی این بازیکن‌ها تا سال 2026 اعتبار دارد.

ناگلزمان هنوز تصمیم قطعی نگرفته است

از سوی دیگر، ناگلزمان هنوز تصمیمی نگرفته اما اگر بخواهد پس از یورو به عرصه فوتبال باشگاهی برگردد، بایرن مقصد مورد علاقه او است. گفتنی است قرارداد ناگلزمان با مانشافت تا پایان یورو 2024 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • تصمیم گرفته شد؛ یولیان ناگلزمان سرمربی بعدی بایرن مونیخ می‌شود؟
  • خشم لایپزیش: ستاره ما را نابود کردید!