Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@12:33:39 GMT

آاس رم 0-0 اینتر؛ گزارش زنده

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۵۷۱۷

دو تیم آاس رم و اینتر در حساس ترین دیدار هفته هفدهم سری آ ایتالیا از ساعت 15 به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفته اند.

دو تیم دوم و سوم سری آ ایتالیا در یک دیدار و جذاب و دیدنی در استادیوم المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر می روند.

ترکیب آاس رم

لوپز؛ مانچینی، اسمالینگ، ایبانیز، کارسدورپ؛ ویار، ورتو، اسپیناتزولا، پلگرینی، مخیتاریان؛ ژکو

ترکیب اینتر

هندانوویچ؛ اشکرینیار، دی فرای، باستونی؛ حکیمی، بارلا، بروزوویچ، ویدال، دارمیان؛ لوکاکو، لائوتارو مارتینز

مشخصات بازی آاس رم و اینتر روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه | 10 ژانویه 2021 | 21 دی 1399 ساعت برگزاری: 15:00 به وقت تهران تورنمنت: هفته هفدهم سری آ ایتالیا در فصل 2020/21 ورزشگاه: استادیوم المپیکو (رم)

اخبار داغ 

محمود فکری: شاید مدیران، بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده بودند تا خودشان حرف بزنند! روحانی خبرساز در انتخابات فدراسیون ثبت نام نکرده است / حضور برای معرفی! آمار شوک آور کشته های کرونایی ایران امروز یکشنبه 21 دی تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری توییت عجیب ایکر کاسیاس درباره آینده دوناروما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود

مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین املاکی ساعت ۱۵ پنجشنبه ۹ فروردین ماه در مسجد جامع شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

سردار رشید اسلام شهید حسین املاکی متولد ۳ بهمن ماه ۱۳۴۰ در روستای کولاک محله شهرستان لنگرود، از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که ۹ فروردین ماه ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ بر روی ارتفاعات بانی بنوک عراق به درجه رفیع شهادت رسید.

مقام معظم رهبری در جمع مردم گیلان در ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ درباره شهید حسین املاکی فرمود: "شهید املاکی شما؛ جانشین لشکر گیلان که توی میدان جنگ شیمیایی زدند و خودش هم آنجا در معرض شیمیایی بود. بسیجی بغل دستش ماسک نداشت، شهید املاکی ماسک خودش را برداشت بست به‌صورت بسیجی همراهش! قهرمان یعنی این! 

البته هر دو شهید شدند. هم املاکی شهید شد و هم آن بسیجی شهید شد، اما این قهرمانی ماند اینها که از بین نمی‌روند. زنده اند، هم پیش خدا زنده اند، هم در دل ما زنده‌اند و هم در فضای زندگی و ذهنیت ما زنده اند".

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • فقر در ایتالیا به اوج خود رسید
  • عصبانیت ناپولی و ژوان ژسوس از تبرئه‌شدن فرانچسکو آچربی: شما ریاکارید!
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • فرانسه - شیلی؛ ترکیب رسمی
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم