Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@05:26:52 GMT

پایتخت نوروز ۱۴۰۰ می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۶۷۹۲

پایتخت نوروز ۱۴۰۰ می‌آید

رویداد۲۴ سیروس مقدم درخصوص سریال "پایتخت ۶ " گفت: در تلاشیم ادامه "پایتخت ۶ " را به نوروز برسانیم و به همین خاطر احتمالا قسمت‌های باقیمانده آن که ۲ یا ۳ قسمت خواهد بود، ساخته خواهد شد.

مقدم افزود: طبق قولی که به مردم داده بودیم تلاش می‌کنیم که آن قسمت‌های باقیمانده از سریال را آماده کنیم تا پایتخت ۶ به انتها برسد و در نوروز سال آینده روی آنتن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان پایتخت درباره شروع کار فیلمبرداری سریال گفت: فیلمبرداری را از اوایل بهمن آغاز می‌کنیم و تقریبا ادامه همان داستان قبلی با کمی تغییرات ساخته خواهد شد.

این کارگردان تلویزیون افزود: گردآوری تمام بازیگران قبلی به شدت کار سختی است، ولی، چون همه عوامل دوست دارند به قولی که به مردم دادند وفادار بمانند خودشان را هماهنگ و تنظیم کردند که مدتی در خدمت این طرح باشند و کار انجام شود.

وی درباره ساخت "پایتخت ۷ " هم گفت:" پایتخت ۷ " را سال آینده خواهیم ساخت.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سریال پایتخت محسن تنابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد

به گزارش پارس نیوز ، مجموعه «نون. خ ۵» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجیدر ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد.

نون خ ۵» از پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد. فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵