Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه پروژه‌های در دست راه اندازی فضای سبز منطقه ۴ از پیشرفت مناسبی برخوردار بوده و باتوجه به تاکیدات صورت گرفته مقرر شد برنامه‌های استقبال از بهار و زیباسازی این منطقه به صورت ویژه‌ای پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: اجرای المان قاب اسلیمی، المان نیمکت سبز و استقرار گل جای‌های ویژه، بخشی از برنامه‌های این منطقه برای استقبال از بهار ۱۴۰۰ است.
بیشتربخوانید مشهد پیشگام در حوزه فضای سبز شهری در کشور/ خودکفایی شهرداری مشهد در تولید خاک ترکیبی
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به منظور حل برخی معضلات منطقه، نظیر آب افتادگی در برخی نقاط در پی بارش نزولات آسمانی، اقدامات بسیار خوبی امسال در این منطقه صورت گرفته و با حفر چاه‌های جذبی و احداث کانال‌های مختلف تلاش شده است تا مشکلات ناشی از آب افتادگی حین بارش در این منطقه به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.

یعقوبی بیان کرد: رفع نقص آذین‌بندی‌ها و نورپردازی‌های منطقه، برخورد جدی با تخلیه نخاله و برنامه ریزی جهت اجرای طرح‌های نورپردازی ویژه در استقبال از بهار ۱۴۰۰، بخش دیگری از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مشهد گلکاری در سطح شهر استقبال از بهار استقبال از بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی با حضور در ویژه برنامه زنده تلویزیونی کیشانه با ساکنان و گردشگران کیش گفتگو کرد و به سوالات مردمی پاسخ داد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد
  • ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن (ع) در گنبد کاووس + تصاویر
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار، در سیستان و بلوچستان
  • حرکت کاروان شادی ویژه میلاد امام‌حسن (ع) در محلات مشهد