Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@02:32:56 GMT

انگلیسی ها خواستار کناره گیری جانسون هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۷۴۸۶

انگلیسی ها خواستار کناره گیری جانسون هستند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از گاردین، بر اساس آخرین نظرسنجی انجام ‌شده در انگلیس، بیشتر افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی بر این عقیده هستند که «بوریس جانسون» باید از نخست‌وزیری استعفا دهد.

نظرسنجی‌های پایگاه اُپینیوم (Opinium) نشان می‌دهد که ۴۳ درصد انگلیسی‌ها بر این عقیده هستند که جانسون باید از سمت نخست وزیری استعفا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاردین می نویسد: نتایج نخستین نظرسنجی سال ۲۰۲۱ میلادی این پایگاه که در روزهای ۶ و ۷ ژانویه (۱۷ و ۱۸ دی) از میان دو هزار و سه نفر انجام گرفته، نشان می‌دهد که ۴۳ درصد انگلیسی‌ها معتقد به استعفای جانسون بوده و ۴۰ درصد هم طرفدار ماندن وی در مقام رهبر حزب محافظه کار هستند.

نزدیک به ۷۲ درصد (۴ درصد بیش از آخرین نظرسنجی) افراد شرکت کننده در این نظرسنجی فکر می‌کنند دولت به‌اندازه کافی در مقابله با همه گیری کووید -۱۹ سریع عمل نکرده و ۴۲ درصد (۴ درصد بیشتر) هم معتقد هستند دولت به هیچ عنوان در مقابله با همه گیری شدت عمل به خرج نداده است.

در این میان، بیش از ۶۴ درصد خواهان دولتی هستند که در موقع لزوم به سرعت مقررات قرنطینه وضع کند. همزمان ۲۵ درصد هم دولتی خواسته‌اند که تلاش کند تا حد امکان از وضع مقررات قرنطینه جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087189 برچسب‌ها بوریس جانسون کشور انگلیس نخست وزیر انگلیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بوریس جانسون کشور انگلیس نخست وزیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»

آفتاب‌‌نیوز :

نتانیاهو در دیدار با کامرون و بائربوک، حمایت انگلیس و آلمان از اسرائیل را «بی، چون و چرا» توصیف کرد.

دفتر نتانیاهو با انتشار یک بیانیه درباره این دیدار اعلام کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از آن‌ها به خاطر "حمایت بی چون و چرای دولت‌هایشان و ایستادگی آن‌ها در دفاع بی سابقه در برابر حمله ایران به اسرائیل» تشکر کرده است.

به گزارش شبکه سی‌ان‌ان، وضعیت غزه و ادامه جنگ اسرائیل علیه فلسطینیان ساکن این منطقه در محاصره، یکی دیگر از موضوعات رایزنی نتانیاهو با وزرای خارجه آلمان و انگلیس بود.

طبق بیانیه دفتر نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل «ادعا‌های سازمان‌های بین‌المللی درباره گرسنگی در غزه را رد کرد و مدعی شد که این رژیم در موضوع بشردوستانه» اقداماتی بیشتری انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی