Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تهران در مجلس از سوال جمعی از نمایندگان مجلس از وزیر نفت، درباره توهین دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت نفت به فرمانده شهید نیروی قدس سپاه خبر داد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از سوال خود و جمعی از نمایندگان مجلس از بیژن زنگنه وزیر نفت، درباره توهین فرزین مینو دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت نفت به سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در جلسه هیئت عالی گزینش خبر داد و اظهار داشت: در جلسه دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ هیئت عالی گزینش با هیأت‌های سراسر کشور، آقای فرزین مینو معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت نفت اقدام به فحاشی با عباراتی سخیف و بسیار دون شان که حتی نمی‌شود به رشته تحریر درآورد، بهترین یار رهبری و سیدالشهداء مقاومت و فخر تمام آزادگان جهان سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را هتک حرمت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به همین دلیل به همراه جمعی از نمایندگان مجلس سوال از وزیر نفت را در مجلس کلید زدیم تا وزیر پاسخگوی این موضوع باشد.

به گزارش فارس، متن سوال نمایندگان مجلس از بیژن نامدار زنگنه از وزیر نفت به شرح زیر است:

در جلسه دوشنبه هفته گذشته هیئت عالی گزینش با هیأت‌های سراسر کشور، آقای فرزین مینو معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت نفت اقدام به فحاشی با عباراتی سخیف و بسیار دون شان که حتی نمی‌شود به رشته تحریر درآورد، بهترین یار رهبری و سیدالشهداء مقاومت و فخر تمام آزادگان جهان سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را هتک حرمت می‌کند.

این شخص معلوم الحال که باید پاسدار حقوق انقلاب اسلامی در بکارگیری افراد صالح باشد، خود این چنین اعتقادات بیش از هشتاد میلیون ایرانی مسلمان و عاشق سردار دل‌ها و میلیون‌ها غیر ایرانی آزاده را مورد فحاشی قرار می‌دهد در این دو منصب حساس یکی از وزارتخانه‌های حیاتی کشور قرار دارد.

این گونه انتصابات که از ابتدای وزارت جنابعالی مسبوق به سابقه هم هست چه معنایی دارد؟ شما در طول بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلام می‌گذرد بیش از ۳۰ سال وزیر بوده اید، آیا به غیر از برکت خون شهدا و دینی است که بر گردن شما و سایر مدیران عالی کشور است؟

این فرد که سابقه و رفتار‌ها و تخلفاتش محرز است و این حرف‌های اخیرش نیز اتمام حجتی است بر عدم التزام ابه مبانی حقه جمهوری اسلامی، حال باید دید کسانی که ۴۰ سال در مناسب سطح بالای مدیریتی این نظام مقدس حضور داشته اند آیا التزام عملی به این مبانی دارند و یا کلام این فرد معلوم الحال قرقره سخنان برخی مسئولان بالاتر از اوست که از زبان کثیف وی بیان می‌گردد؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زنگنه شهید سلیمانی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت نمایندگان مجلس وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت درباره کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در تذکری گفت: موضوع دارو تاکنون ۴ مرتبه در جلسه نظارتی مجلس مورد بررسی قرار گرفته، اما تاکنون مشکل مردم در حوزه کمبود و گرانی دارو حل نشده است. آخرین جلسه نظارتی در این خصوص در ۱۹ دی ماه سال گذشته بود که رئیس مجلس به وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی فرصت دو ماهه ای برای اصلاح این وضعیت داد.   نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در ادامه با اشاره به دو اتفاقی که قرار بود در حوزه دارو رخ دهد، عنوان کرد: بنا بود ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد آن را مردم پرداخت کنند، اما در حال حاضر این هزینه بین بیمه و مردم نصف شده است.   وی افزود: از سوی دیگر بیش از وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی مسئول این قضیه بودند به نحوی که بانک مرکزی باید به موقع منابع ارزی را تأمین می‌کرد که این اتفاق صورت نگرفت و به جای آن شاهد ارزپاشی برای سفر‌های خارجی و افزایش ۵۰۰ دلار به هزار دلار بودیم.   عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز تاکنون ۷۰ هزار میلیارد تومان طلب داروسازان و داروفروشان را نداده است، همچنین سازمان تأمین اجتماعی نیز هزینه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی را پرداخت نکرده؛ این در حالی است که مجلس شورای اسلامی حکیمانه و به صورت مقبول این موضوع را دنبال کرده است.   محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه بعد از بررسی‌ها و جلسات برگزار شده درخصوص دارو، شخص بنده نیز جلسه جداگانه‌ای با بانک مرکزی و وزارت بهداشت داشتم، گفت: بر اساس گزارش جمع‌بندی نظارتی کمیسیون بهداشت از این جلسه، سه دستگاه سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت بهداشت در این خصوص مسئول هستند.   رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه قطعا بانک مرکزی در واگذاری ارز در اواخر بهار و ابتدای تابستان تأخیر داشته است، یادآور شد: این موضوع اشکالاتی را در توزیع دارو به وجود آورد که البته در پایان سال ۱۴۰۲ توانست به تعهدات خود عمل کند، اما به هر حال تأخیر داشت.   وی افزود: موضوع کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در این جلسه بر اساس ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس به رأی گذاشته می‌شود تا مجلس تشخیص خود را درباره آن اعلام کند، اما به هرحال موضوعات دیگر در حوزه ارزی و بودجه را پیگیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ