Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود حق لطفی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت : در تمام این  مساجد تا پایان سال آینده  خانه عالم ساخته می شود ضمن آنکه احداث باب فروشگاه برای درآمد زایی مساجد در دست اقدام است.

وی  در خصوص ساخت مراکز فرهنگی کوچک و نماز خانه در کنار پروژه های مسکن مهر گفت: در تلاش هستیم۴.۵ درصد از مساحت هر بلوک در دست احداث را به ساخت خدمات مورد نیاز محله ای، نمازخانه و امور رفاهی ساکنان آن بلوک  اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید افزود: تاکنون ۱۷  مکان در این زمینه  شناسایی شده و  فراخوان انتخاب پیمانکار آن در حال انجام است و تا دهه فجر کلنگ آن نیز به زمین زده خواهد شد.

وی همچنین از  کلنگ زنی ۲ ورزشگاه چندمنظوره، ۲ پارک، ساختمان ایستگاه آتش نشانی مادر و مدیریت بحران  با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری نیز خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح ها،  بخشی از نیازهای شهر و شهروندان مرتفع شود.
حق لطفی در خصوص ساخت کلانتری برای تامین امنیت شهر اظهار داشت: در زمان حاضر ۲ کلانتری در فازهای ۲ و هفت شهرجدید وجود دارد و یک کلانتری نیز با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی درحال احداث است که امیدواریم تا پایان سال ساخت آن نیز به اتمام برسد و امنیت مردم بیش از پیش فراهم شود.
وی همچنین از ساخت ۱۰ پایگاه بسیج در مساجد تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: ساخت پایگاه بسیج در کنار پاسگاه های انتظامی در ایجاد امنیت  مناطق مختلف شهر نقش بسزایی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با اشاره به اینکه در زمان حاضر ۳۲ باب مدرسه در این  شهر جود دارد گفت: ۲۷ باب توسط شرکت عمران و پنج باب مدرسه توسط خیرین ساخته شده است.
حق لطفی از ساخت سه  باب مدرسه دیگر خبر داد و گفت: یک مدرسه با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی در فاز چهار تا دهه فجر آماده بهره برداری است و مدرسه دیگر با ۸۵ درصد پیشرفت در فاز چهار تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه مدرسه دیگر در فاز ۷ با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است گفت: ۲ باب مدرسه نیز به صورت مشارکتی اجرایی شده است.
حق لطفی ضمن دعوت از خیرین مدرسه ساز از آمادگی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برای  واگذاری ۸۰ قطعه زمین با کاربری  آموزشی خبر داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در بخش دیگری از سخنانش  گفت: پس از انجام فراخوان و شناسایی پیمانکار، عملیات تجهیز کارگاه پروژه سکوی مترو در محدوده شرکت ماموت با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر  امسال آغاز خواهد شد و در تلاش هستیم تا شهریورماه  سال آینده به بهره برداری برسد.
حق لطفی گفت: با احداث این سکو، ساکنان مناطق بیشتری از شهرستان ساوجبلاغ زیر پوشش خدمات مترو کرج - شهرجدید هشتگرد قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص تعداد رام‌های قطار شهری اظهار داشت: متروی شهرجدید هشتگرد در زمان افتتاح (زمستان سال ۹۸) با ۶ رام قطار آغاز به کار کرد اما با گذشت زمان و رفع بخشی از مشکل پست برق، سیگنالینگ به منظور رفاه مردم، شمار سفرهای قطار شهری شهرجدید هشتگرد- کرج در مهرماه سال جاری به ۱۴ رام قطار افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال مشکل سیگنالینگ قطار شهری  را با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان به طور کامل مرتفع و ظرفیت قطارها را کامل نماییم.
حق لطفی در خصوص ساعت حرکت مترو شهرجدید هشتگرد- گلشهر  گفت: در زمان حاضر حرکت اولین قطار از گلشهر  به شهر جدید هشتگرد ساعت ۵:۱۵ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر است.

وی درخصوص وضعیت پروژه مسکن مهر شهرجدید هشتگرد بیان داشت: اکنون پنج هزار و ۵۲۰ واحد مسکن مهر  در انتظار تکمیل یکی از زیرساخت های آب، فاضلاب و برق و گاز  داریم و در همین راستا طبق مصوبه و تعاملی که با وزارت نیرو  و دستگاه های خدمات رسان صورت گرفته، ۳۰ میلیارد تومان به اداره برق و ۵۱ میلیارد تومان به اداره آب و فاضلاب بصورت تهاتری و نقدی تخصیص داده شده تا عملیات زیرساختی باقیمانده مسکن مهر به اتمام برسد.

شهرجدید هشتگرد اکنون دارای حدود ۸۰ هزار نفر سکنه است که با تکمیل ۵۰ هزار واحد مسکونی مهر و ساخت ۲۱ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی شمار ساکنان این شهر از ۷۰۰ هزار نفر فرار تر خواهد رفت.

برچسب‌ها مسجد شهرجدیدهشتگرد شركت عمران شهرهای جديد توسعه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد شهرجدیدهشتگرد شركت عمران شهرهای جديد مسجد شهرجدیدهشتگرد شركت عمران شهرهای جديد توسعه ایران اخبار کنکور مدیرعامل شرکت عمران شهر شهرجدید هشتگرد میلیارد تومان تا پایان سال درصد پیشرفت جدید هشتگرد باب مدرسه مسکن مهر شهر جدید حق لطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم