Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی راه‌اندازی پارک اوره و پارک ملامین در شهرستان لردگان گفت: با راه‌اندازی این دو پارک ۲۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری جدید در این استان ایجاد می‌شود.

او افزود: مقرر شده است تا با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان که به زودی انجام می‌گیرد دو مجتمع پایین‌دستی پتروشیمی لردگان در استان راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پیاده‌سازی استاندارد‌های بین‌المللی در پتروشیمی لردگان

نصیری اضافه کرد: این صنایع پایین‌دستی زیرمجموعه واحد‌های تولید اوره و کریستال ملامین در منطقه ایجاد می‌شود که با شکل‌گیری آن که به گفته مسئولان ظرف دو ماه آینده وارد فاز اجرایی می‌شود می‌توان شاهد تحول دیگری از رونق اشتغال در این منطقه باشیم.

او ادامه داد: در حدود ۴۰ واحد فراروی ملامین و اوره در منطقه ایجاد می‌شود که بخش قابل توجهی است و باید زمین مورد نیاز و منابع آب آن نیز تامین شود.

نصیری گفت: چندین نقطه در شهرستان لردگان برای راه‌اندازی این دو پارک در نظر گرفته شده که با حضور کارشناسان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط مورد بازدید قرار می‌گیرد و در هر مکانی که از نظر اقتصادی و به ویژه تامین آب شرایط بهتری داشته باشد زمین اختصاص داده می‌شود.

او با تاکید بر تسهیل در امر سرمایه گذاری افزود: بی‌شک با تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری در استان و جذب سرمایه‌گذاران با شکل‌های فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی می‌توان گام موثری در راستای رونق اشتغال در استان برداشت.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان لردگان پتروشیمی لردگان رونق اشتغال سرمایه گذاری راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود

مهران چراغ‌پور اظهارداشت: بارش‌ها فردا در نواحی غربی و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شرقی استان با شدت و میزان بیشتری خواهد بود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود