Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که در یک بازی خارج از خانه ۳ امتیاز از تیم خوب نساجی گرفتیم. من از مردم خوب مازندران عذر‌خواهی می‌کنم، زیرا اصلا در فلسفه کاری من نیست که تیمم وقت کشی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورموسوی در ادامه گفت: ۲ بازیکن ما به زمین افتادند و هر ۲ نفر تعویض شدند. نساجی رو به توپ‌های بلند آورده بود و ما کمی عقب رفتیم، اما خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره عملکرد داوری این بازی گفت: نساجی در بازی‌های قبل لطمه خورده بود و به همین دلیل این تیم با هیجان و استرس بیشتر کار را دنبال می‌کرد. فکر نمی‌کنم داوری مرتکب اشتباهی شده باشد و فقط در یک صحنه به داور به دلیل تمارض بازیکن حریف اعتراض کردم و گفتم باید به بازیکن حریف اخطار بدهد. بازیکنان نساجی کمی انیمیشینی خود را به زمین می‌انداختند، اما در مجموع داوری مشکلی نداشت. از نظر من داور بازی مسابقه را مدیریت کرد و می‌توانست در خیلی از صحنه‌ها به بازیکنان اخطار بدهد، اما همان طور که گفتم داوری روی نتیجه بازی اثر نداشت.

پورموسوی در پاسخ به این که فیلمی وجود دارد که یکی از اعضای کادر فنی صنعت نفت در ۴ گوشه زمین و در دروازه‌ها یک بطری آب ریخته است؛ عنوان کرد: روحم از این موضوع خبر ندارد. شما هر کسی که این کار را کرده است، به من معرفی کنید. اصحاب رسانه این حق را دارند که ماجرا را پیگیری کنند، اما روحم از این موضوع خبر ندارد.

سرمربی نفت آبادان در خصوص استفاده از بازیکنان بومی در ترکیب تیمش گفت: ۸۵ درصد تیم ما نیرو‌های بومی هستند. دروازه‌بان تیم ما و حنفی غیربومی هستند، اما بقیه بازیکنان ما همان بازیکنان سال گذشته و بومی هستند.

پورموسوی درباره این که در طول بازی درگیری لفظی زیادی با نیمکت حریف داشته است، گفت: بازی هیجان داشت و من هم با هیجان گفتم که بازیکن ما مصدوم است و باید بیرون برود. به هیچ فردی بی احترامی نکردم. یک لحظه مجبور شدم به داخل زمین بروم، زیرا اگر داور بازی را شروع می‌کرد، نمی‌توانستیم بازیکن مصدوم را تعویض کنیم.

بیشتر بخوانید:

نساجی مازندران صفر _ صنعت نفت آبادان یک/پورموسوی دربی را در صدر تماشا می‌کند

او در خصوص دلایل موفقیت صنعت نفت آبادان و صدرنشینی تیمش عنوان کرد: فاکتور اول، همدلی مجموعه باشگاه صنعت نفت آبادان، اعضای هیئت مدیره، بازیکنان و کادر فنی است. فاکتور دوم هم حضور بازیکنان بومی و غیر بومی است که باعث شد یک تیم خوب و صمیمی را تشکیل بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال صنعت نفت صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در شرایطی موفق شد تساوی ارزشمندی در دیدار اخیرش در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل سپاهان به دست بیاورد که محمود قائدرحمتی، ستاره قرمزهای مازندران در تقابل با تیم سابق خود با بدشانسی مواجه شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند.

محمود قائدرحمتی که تجربه یک سال حضور در سپاهان را دارد و تجربه گلزنی برابر طلایی پوشان اصفهان را هم داشته، با انگیزه زیادی برابر مقابل این تیم قرار گرفت تا دوباره این کار را انجام بدهد و نساجی را در راه کسب نتیجه کمک کند ولی خیلی زود از زمین بیرون آمد.

هافبک بلند قامت و جنگنده نساجی مازندران در دقیقه 11 دیدار مقابل سپاهان درخواست تعویض داشت و نتوانست در بازی بماند تا فرشاد احمدزاده، بازیکن سپاهان و یاسر همرنگ، داور بازی او را تا کنار زمین همراهی کنند و سعید آقایی جانشین او شود.

البته گفته می‌شود مصدومیت قائدرحمتی جدی نیست و او در ادامه فصل می‌تواند نساجی مازندران را همراهی کند و دوباره در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • تسریع توسعه بازی‌سازی با هوش مصنوعی / پیشرفت صنعت بازی سازی در ایران مستلزم حمایت دست‌اندرکاران آموزشی و پژوهشی
  • عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!