Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:32:51 GMT

سرمربی: آلومینیوم اراک تیم آینده‌داری است

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۸۷۷۶

سرمربی: آلومینیوم اراک تیم آینده‌داری است

«رسول خطیبی» عصر یکشنبه در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌ آهن اصفهان در اراک افزود: میانگین سنی بازیکنان تیم حدود ۲۴ یا ۲۵ سال است و با بهره‌گیری از تاکتیک‌های حرفه‌ای و اقدامات انگیزشی نتایج خوبی در انتظار تیم خواهد بود.

وی اظهار داشت: مصدومیت دو مدافع تیم سبب از بین رفتن شیرازه دفاعی شد و این تیم جوان برای همه حریفان قدرتمند ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی  امروز فنی، پرگل و فیزیکی بود که در نیمه اول، گل نخست وارد دروازه حریف شد اما بعد از گل سعی کردیم نتیجه را حفظ کنیم اما دو بازیکن خط دفاعی ما مصدوم شدند و در خط دفاعی مشکل جدی داشتیم.

خطیبی افزود: «شاهین توکلی» یکی از بهترین چهار دفاع وسط فوتبال ایران است اما در این بازی مرتکب اشتباه شد.

وی اظهار داشت: ما سعی کردیم با تعویض‌های متعدد به گل های بیشتری برسیم و بازیکنان تیم آلومینیوم در عمق خوب حرکت کردند و با پنالتی به گل مساوی رسیدیم اما باید سه امتیاز خانگی این مسابقه را به دست می‌آوردیم که نشد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیمی که بازی قبلی را واگذار کرده، کسب نتیجه مساوی هم برایش خوب است

خطیبی با یادآوری دو بازی مقابل گل گهرسیرجان و پرسپولیس افزود: به طور قطع این بازی‌ها سخت است و بازیکنان آلومینیوم نشان داده‌اند که سختکوش و دونده هستند.

وی ادامه داد: برای رفع اشتباهات فردی بیشتر تمرکز خواهیم داشت چراکه تیم آلومینیوم موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست خواهد آورد.

سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری صحبت نکرد

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از اتمام دیدار مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری این مسابقه حضور داشت اما صحبت نکرد.

سرمربی ذوب‌آهن پس از لحظاتی از حضور در نشست اعلام کرد به احترام اهالی رسانه به این نشست آمده است اما بدون هیچ حرف و سخنی سالن را ترک کرد.

 تیم آلومینیوم اراک عصر یکشنبه در جریان دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل ذوب آهن اصفهان پس از یک بازی تماشایی، به تساوی رضایت داد.

به گزارش ایرنا، این دیدار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک آغاز شد که دو تیم پس از نتیجه ۲ بر ۲، به تساوی رضایت دادند.

برچسب‌ها فوتبال اراک استان مرکزی ذوب آهن لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اراک استان مرکزی فوتبال اراک استان مرکزی ذوب آهن لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک اخبار کنکور آلومینیوم اراک ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان در هفته بیست و دوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال نیروی زمینی تهران به تساوی ۱ بر ۱ رسید.
گفتنی است که تیم فوتبال آینده سازان با یک امتیاز این بازی مجموعاً ۲۴ امتیازی شد.
تیم آینده سازان اردبیل در ۲۲ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۰ شکست کسب کرده است.

دیگر خبرها

  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد