Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز شهردار کرج با بیان اینکه شهرداری‌های استان توان اداره بیمارستان امام خمینی را دارند و نیاز به واگذاری آن نیست، ادامه داد: پیشنهادی در این خصوص مطرح شد ولی از سوی استانداری که سهامدار اصلی این بیمارستان است پذیرفته نشد.


علی کمالی زاده در دویست و سی و یکمین جلسه رسمی شورای شهر کرج که یکشنبه ۲۱ دی ماه برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی( ره) اظهار کرد: قرارداد واگذاری این بیمارستان فسخ شده و با توجه به اختلافاتی که با پیمانکار این مجموعه وجود دارد، تعیین تکلیف این بیمارستان از طریق محاکم قضایی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه شهرداری‌های استان توان اداره این بیمارستان را دارند و نیاز به واگذاری آن نیست، ادامه داد: پیشنهادی در این خصوص مطرح شد ولی از سوی استانداری که سهامدار اصلی این بیمارستان است پذیرفته نشد.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه قطار شهری کرج با سرعت قابل قبولی در حال تکمیل است،  اضافه کرد: پروژه قطار شهری کرج برای اولین بار وارد شیفت شب شده و برای اینکه بتوانیم قطار شهری کرج را در موعد وعده داده شده به بهره برداری برسانیم ، فعالیت ها را سه شیفته کرده ایم.

 کمالی زاده توضیح داد:  هر پنج شنبه جلسه ای برای بررسی آخرین وضعیت این پروژه برگزار و چالش ها و موانع پیش روی آن شناسایی می شود تا اقدامات لازم جهت رفع آنها صورت پذیرد.

شهردار کرج با بیان اینکه مسیر بحرانی این پروژه برای افتتاح شفت انتقال قطار به تونل است، گفت: خاکبرداری و شمع گذاری این مسیر انجام شده است و با تامین اعتبار مناسب امیدواریم این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه حساسیت ها در خصوص پروژه ای که شورای پنجم برای آن وقت گذاشته، مصوبه ارائه کرده و حمایت ویژه داشته اند قابل درک است، گفت: پروژه قطار شهری کرج تعطیل شده بود و با روی کار آمدن شورای پنجم خون  تازه ای به این پروژه تزریق شد.

به گفته کمالی زاده با تعامل و مشارکت جمعی به زودی شاهد افتتاح ایستگاه های مسیر F تا k خواهیم بود.

کمالی زاده با بیان اینکه سعی کرده ایم از پرداخت  منابع مالی علی الحساب به پیمانکار خودداری کنیم توضیح داد: یکی از چالش های این پروژه در دوره های قبل  پرداخت علی الحساب های متعدد به پیمانکار بود که این مساله ارایه صورت وضعیت شفاف را با مشکل مواجه کرده بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بر اساس صورت وضعیت و کارکرد ماهانه به پیمانکار پول تزریق می شود.

شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به لایحه طراحی و ساخت تندیس پرستار جهت قدردانی از این نیروهای تلاشگر افزود: پیشنهاد می شود این تندیس در میدان پرستار که یکی از مهمترین ورودی های استان است نصب گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قطار شهری کرج کمالی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان به عنوان بیمارستان تخصصی زنان و زایمان مطرح شده و توانسته در خدمات خوبی را به مراجعین و بیماران ارائه بدهد.
ماهانه بیش از ۱۵۰ زایمان در این بیمارستان صورت می‌گیرد که باهدف خدمات دهی بهتر به مراجعین و مادران باردار، بخش vip این‌بیمارستان نیز راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • قطار ساخت ۲۷۶۰ واحد از پروژه «کوی پرواز» همدان به ایستگاه انعقاد قرارداد رسید
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار مسکن به مددجویان
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد