Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:42:17 GMT

سولسشر و تمجید ویژه از خرید جدید منچستر‌یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۹۵۰۶

سولسشر و تمجید ویژه از خرید جدید منچستر‌یونایتد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد تمجید ویژه ای از عملکرد دونی فن دبیک در دیدار مقابل واتفورد انجام داد.

به گزارش "ورزش سه" منچستر یونایتد با توجه به پیروزی یک گله شب گذشته مقابل واتفورد به دور چهارم جام حذفی انگلیس صعود کرد. اوله گنار سولسشر در این مسابقه تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرد که یکی از آنها حضور خرید این تیم یعنی دونی فن دبیک در ترکیب اصلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره هلندی در کنار اسکات مک تومینای عملکرد بسیار خوبی در خط میانی منچستریونایتد از خود ارائه داد و زمینه ساز حضور این تیم در مرحله بعدی رقابت های FA CUP شد؛ موضوعی که باعث شد اوله گنار سولسشر به تمجید از این خرید جدید شیاطین سرخ بپردازد.

 

 

 

 

سولسشر در تمجید از عملکرد فن دبیک گفت: " من فکر می‌کنم دونی دوباره قابلیت‌های خود را به نمایش گذاشت. او از نظر فنی بازیکن فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود و تصمیمات خوبی می‌گیرد. او از این قابلیت برخوردار است که در فضای های تنگ به خوبی بازی را باز کند‌."

 

سرمربی نروژی منچستریونایتد در حالی به تمجید از فن دبیک پرداخته که این بازیکن هلندی کمتر در این فصل فرصت حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد را پیدا کرده اما سولسشر پیش از این نیز اطمینان داده بود که او در ادامه فصل فرصت های بیشتری برای به میدان رفتن پیدا خواهد کرد.

منچستر یونایتد دنی فن دبیک اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد دنی فن دبیک اوله گونار سولسشر فن دبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی

پس از آنکه مهدی طارمی پس از هفته‌ها ناکامی و حتی دوری از ترکیب پورتو موفق شد در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر «ویتوریا گیمارش» گلزنی کند این باشگاه پرتغالی از مهاجم ایرانی خود تمجید کرد.

باشگاه پورتو ضمن انتشار تصویری از مهدی طارمی در صفحه این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به مهدی طارمی لقب «شاهزاده ایرانی» داد تا به این صورت از او تمجید کرده باشد.

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏