Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار سید محمد صالحی بیان کرد: به دنبال مفقود شدن مردی ۴۳ ساله در سال ۹۸ در شهرستان دزفول و پیدا شدن خودروی سوخته وی پس از پنج روز در یکی شهرستان‌های استان، موضوع مفقود شدن این فرد در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر سه نفر متهم سابقه‌دار را در این ارتباط شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اداره عملیات ویژه و اطلاعات جنایی پلیس آگاهی خوزستان، مخفیگاه متهمان را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی کردند، گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در عملیاتی سه نفر متهم با هویت‌ معلوم دستگیر کردند.

سردار صالحی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به قتل این مرد با انگیزه درگیری قبلی اعتراف کردند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات جسد مقتول که توسط قاتل و همدستانش در اطراف شهرستان دزفول دفن شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه سلاح کلانشینکف به کار رفته در قتل نیز کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

برچسب‌ها دزفول خوزستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول خوزستان انتظامی دزفول خوزستان انتظامی اخبار کنکور پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عبداله چولکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آنها از طریق فضای مجازی در سطح کشور کرده‌اند پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات کارگاه‌هایی را در این رابطه در یکی از استان های غربی شناسایی کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات به‌دست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان برای تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی های مهارت فنی و حرفه‌ای، هولوگرام و امهار مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام سریع پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری متهمان منجر به عقیم ماندن اهداف آنان شد، تصریح کرد: سه نفر از متهمان اصلی دستگیرشدند که در بازجویی های تخصصی به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

چولکی با بیان اینکه تصویب مجازات های سنگین و بازدارنده باعث پیشگیری از وقوعات مشابه می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص کارگاه‌های جعل اسناد و تولید کالای تقلبی جهت بررسی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید. همچنین مراقب باشند در دام جاعلان و کلاهبردارانی که مدعی أخذ مدارک تحصیلی و آموزشی هستند گرفتار نشوند زیرا صدور این کارت‌ها به صورت مکانیزه، متمرکز و توسط مراجع رسمی انجام می‌شود و با یک استعلام ساده از سازمان مربوطه، جعلی بودن کارت‌های متفرقه مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم