Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری مهر استان قزوین، ایجاد گفتمان و دیدگاه واحد را لازمه کار جمعی دانسته و اظهار کرد: خبرگزاری مهر باید بتواند ظرفیت‌های جریان انقلاب را به خوبی مطرح و معرفی کند.

وی افزود: مطالبه‌گری در دو وجه مردم از مسئولین و مسئولین از مردم است و باید منصفانه و ظریف باشد و دقت کنیم که در مطالبه گری خطا نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: ورود به برخی از مسائل اجتماعی و فرهنگی مهم در جامعه از جمله مسائلی همچون مصرف گرایی می‌تواند مطالبه گری را به یک فرآیند دو سویه تبدیل کند.

وی با بیان اینکه در مطالبه گری باید هنرمندانه عمل کرد، عنوان کرد: قلم خوب، انتخاب تحلیل مناسب و ورود هنرمندانه در حوزه مطالبه‌گری جز ملزومات اساسی مطالبه گری است و خبرگزاری مهر باید به آن توجه جدی داشته باشد.

حجت‌الاسلام زهرایی تصریح کرد: باید دقت کرد که این مطالبه‌گری منجر به امیدواری در جامعه شود و جریان مطالبه‌گری و جواب دادن به این مطالبات باید با نگاه امیدوارانه باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه انقلابی از مطالبه‌گری سالم و منطقی زره‌ای نباید کوتاه بیایید، گفت: مطالبه گری صحیح و دقیق بسترساز امیدواری بیشتر مردم به رسانه‌ها را فراهم می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به تدوین نظام مسائل استان قزوین، یادآور شد: توجه به اولویت‌ها در نظام مسائل و ایجاد یک گفتمان مشترک در بین خبرنگاران می‌تواند به پیگیری نظام مسائل کمک کند.

کد خبر 5118995

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی قزوین خبرگزاری مهر ویروس کرونا قاسم سلیمانی شیراز کرمانشاه بوشهر آمار کرونا مجلس شورای اسلامی آلودگی هوا گرگان شهرکرد آیت الله مصباح یزدی خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی غروب پنج شنبه پیش از سخنرانی سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم به میزبانی استادیوم تختی شاهرود ضمن بیان اینکه توسعه روستاها، رفع مشکلات محیط زیست و تکمیل طرح فاضلاب شهری از مطالبات شاهرودی‌ها است، ابراز داشت: مردم این شهرستان انتظار دارند تا در حوزه محیط زیست دست اندازی به طبیعت کم‌، فاضلاب شهری تکمیل و روستاهای محروم از رکود خارج شوند.

وی ضمن بیان اینکه چالش‌های بسیاری در حوزه محیط زیست برای شاهرود وجود دارد، افزود: از دولت رئیسی انتظار می‌رود به این مطالبه مردمی پاسخ مناسب دهد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه تلاش دولت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ساکن در مناطق محروم خوب اما ناکافی است، ابراز داشت: در بسیاری از روستاها این خدمات دولت به چشم دیده نمی‌شود و انتظار می‌رود در این سفر رفع این موضوعات در دستور کار قرار گیرد.

امینی ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های خوب اقتصادی در روستاها وجود دارد اما به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم مغفول ماندند، افزود: توسعه و توجه به ایجاد این زیر ساخت‌ها روستاها را از بن بست رهایی خواهد بخشید و آنها به مدار تولید و اقتصاد باز می‌گرداند.

وی بابیان اینکه بخش بی ارجمند از ظرفیت‌های اقتصادی کشور بی بهره است، بیان کرد: یکی از مطالبات مردم شاهرود توجه به رفع محرومیت در روستاهای خارتوران این شهرستان است.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه طرح تکمیل فاضلاب شهری سال‌ها که مسکوت مانده است، تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مردم، عزم جدی برای پایان بخشیدن به این طرح است.

وی ضمن بیان اینکه حفر چاه برای تأمین نیاز آب راه حل راهگشایی برای دراز مدت نیست و مشکلات بعدی را به همراه خواهد داشت، افزود: استفاده از ظرفیت تصفیه فاضلاب شهری برای جبران بخشی این مشکل برای صنعت راهی که دولت سیزدهم باید پیگیری کنند.

کد خبر 6082113

دیگر خبرها

  • فاضلاب و بیمارستان مطالبه جدی مردم مرودشت است
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • جنگ غزه، رسانه‌ها و روایت‌ها
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود
  • ماستمالی شکست با عملیات رسانه‌ای