Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@14:39:47 GMT

پاسخ علیپور به شایعات

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۳۹۷۲۱

غلام محمدعلیپور که امروز همراه مدیرعامل باشگاه در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده بود در جمع بازیکنان گفت: ما در هیات مدیره، همواره تلاش کرده‌ایم پشتیبان کادرفنی فهیم و بازیکنان پرتلاش باشیم. البته طبیعی است که برای تضعیف مجموعه پرسپولیس، این طرف و آن طرف شایعاتی به راه انداخته شود ولی پرسپولیس راه خود را می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یحیی گل‌محمدی از لحاظ قابلیت‌های فنی خود و مسائل اخلاقی در فوتبال ایران، زبانزد است. شما بازیکنان هم زحمت زیادی می‌کشید و متوجه هستیم که فشار زیادی را تحمل می‌کنید. ما قدردان زحمات شما هستیم.

عضو هیات مدیره باشگاه، خاطرنشان کرد: به نظر من، این تیمی که الان این‌جا می‌بینیم یکی از بهترین‌تیم‌های فوتبالی است که در ایران داشتیم درست مثل تیم ایران که به جام جهانی ۹۸ رفت و با سعی و تلاش خودش، فراتر از انتظارها بود و تاریخ‌ساز شد. برای فردا هم امیدواریم بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم که توام با نتیجه پیروزی و خوشحالی هواداران باشد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی پرسپولیس فوتبال ایران یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس

۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد. 

این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است. 

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس
  • خطر بزرگ برای پرسپولیس |‌ رمزگشایی از ضعف تیم اوسمار
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • آخرین وضعیت بیرانوند در تمرینات پرسپولیس