Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، علیرضا منادی‌سفیدان رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، به رسانه ها گفت: طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش‌آموزان، معلمان و مدارس و همچنین طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار گرفت.
 
رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد که طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش‌آموزان، معلمان و مدارس به تصویب رسید و مقرر شد پیشنهادات نمایندگان در نشست آتی مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
براساس این طرح، دولت موظف خواهد شد در طول سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ استفاده دانش‌آموزان، معلمان و مدارس از شبکه آموزش (شاد) را بصورت رایگان در اختیار قرار دهد، ضمنا نرم‌افزارهای پشتیبان جهت سرعت استفاده خدمات اینترنتی در اختیار قرار گیرد.
 
رتبه‌بندی فرهنگیان
 
منادی‌سفیدان، دستور کار دیگر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس را بررسی طرح رتبه‌بندی فرهنگیان اعلام و خاطرنشان کرد: دولت در این طرح مکلف است ظرف ۶ ماه آینده لایحه رتبه‌بندی معلمان را به مجلس ارائه کند. در ماده ۶۳ قانون برنامه ششم دولت موظف است نسبت به اجرای نظام رتبه‌بندی اقدام کند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: دانش آموزان رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی معلمانی که ۱ مهر ۱۴۰۰ تا ۱ مهر ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند، صادر می‌شود.

وی افزود: معلمانی که حکم بازنشستگی خود را طبق رتبه‌بندی دریافت کرده‌اند اما در اعتراضات رتبه آن‌ها تغییر کرده به زودی رتبه جدید این همکاران صادر می‌شود.

فرهادی گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳