Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی نیا گفت: تالار‌های پذیرایی پس از یک سال تعطیلی از امروز با یک سوم ظرفیت، بازگشایی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ابراهیمی‌نیا رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی، با بیان اینکه در دوران بسته بودن تالار‌های پذیرایی مردم مجبور به برگزاری مراسم در مراکز غیربهداشتی و غیرمجاز شدند، افزود: در یک سال گذشته ما شاهد برگزاری مراسم در کارواش‌ها و یا برخی دفترخانه‌های عقد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این واحد‌ها علیرغم رعایت نکردن نکات بهداشتی و یا نداشتن ظرفیت کافی، اقدام به برگزاری مراسم می‌کردند که همین موضوع، در شیوع بیشتر کرونا تاثیرگذار بود.

ابراهیمی نیا با بیان اینکه تالار‌های پذیرایی در هرحال ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند، افزود: از امروز، این واحد‌ها با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از یک سوم ظرفیت، استفاده از لوازم یکبار مصرف مانند قند، شکر، نمک، فلفل و استفاده از ماسک و دستکش برای همه کارکنان بازگشایی می‌شوند.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی گفت: همه تالار‌های پذیرایی موظف به ضدعفونی کردن تالارهایشان قبل و بعد از مراسم هستند، همچنین در حین برگزاری مراسم نیز باید به نکات بهداشتی توجه کنند.

ابراهیمی نیا با درخواست از مردم در خصوص رعایت فاصله اجتماعی در هنگام برگزاری مراسم تصریح کرد: فعالیت این واحد‌ها از سوی همه سازمان‌های ناظر از جمله وزارت بهداشت، اتاق اصناف و نمایندگان اتحادیه رصد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای برگزاری مراسم خود به واحد‌های دارای مجوز کسب مراجعه کنند، ادامه داد: در صورتی که واحدی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تخلف داشته باشد، پلمب خواهد شد، اگرچه در یک سال گذشته واحد‌های صنفی مجاز، به دلیل سختی فراوانی که متحمل شدند سعی خواهند کرد دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا تالار های پذیرایی برگزاری مراسم ابراهیمی نیا واحد ها یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۳۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند کشاورزی یکی از معضلات زیست محیطی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره حفاظت محیط زیست قائم شهر گفت: یکی از معضلات زیست محیطی بخصوص درحاشیه روستاها و واحد‌های صنعتی مرتبط با محصولات کشاورزی و باغی، پسماند‌های کشاورزی به ویژه ضایعات میوه جات است که علاوه بر زیان زیست محیطی، سیمای زشتی به مسیر‌ها و ورودی‌ها شهر‌ها وروستا‌ها می‌دهند.

رحمتی افزود: در ماه‌ها و ایام اخیر متاسفانه برخی از باغداران و سورتینگ داران به دلیل افزایش ضایعات و پوسیدگی پرتقال، پسماند‌های این محصول رادر حاشیه جاده‌ها و رودخانه‌ها می‌ریزند که علاوه بر آلودگی منطقه، بوی مشمئز کننده آنها باعث ناراحتی مردم دربرخی روستا‌ها وحاشیه جاده‌ها می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قائم شهر با اشاره به صدور مجوز زیست محیطی برای فعالیت واحد‌های بخش کشاورزی، رعایت ضوابط و مقررات و دقت لازم از سوی واحد‌های صنعتی وابسته به کشاورزی و بویژه سورتینگ داران در امر مدیریت پسماند را امری ضروری و الزام قانونی دانست که در صورت تخطی با متخلفان بر خورد خواهد شد.

رحمتی گفت: براساس ماده ۷ قانون مدیریت پسماند که رعایت و دقت در حفظ محیط زیست در حوزه شهری با شهرداری و در روستا با دهیاری و خارج از روستا بر عهده بخشداری است تاکید کرد ضوابط و مقررات و قانون مدیریت پسماند کشاورزی در سال ۱۴۰۳ با جدیت اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: در اجرای قانون مدیریت پسماند در سال ۱۴۰۲ مدیران ۱۰ واحد به دلیل عدم رعایت ضوابط زیست محیطی در حوزه پسماند به مرجع قضایی معرفی شدند که منتطر پاسخ از سوی دادگاه هستیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قائم شهر افزود: دراین راستا در بازدید‌هایی که از واحد‌های سورتینگ و بسته بندی میوه جات و نگهداری محصولات کشاورزی توسط کارشناسان محیط زیست بعمل آمده به مدیران واحد‌هایی که رعایت مدیریت پسماند را در محل فعالیت نداشتند اخطاریه قانونی داده شد.

رحمتی با تاکید برضرورت توجه بیشتر کارشناسان حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی به موضوع پسماند کشاورزی، ایجاد چاله‌های مناسب و دفن ضایعات میوه‌ها و مرکبات پوسیده در آنها رابهترین روش امحاء ضایعات وپسماندکشاورزی از انبار‌ها و سورتینگ‌ها ومزارع و باغات مرکبات اعلام کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قائم شهر تاکید کرد روند بازدید‌های ماموران و کارشناسان محیط زیست برای حفط محیط زیست ادامه خواهد داشت و افراد خاطی به مراجع قانونی و قضایی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • پیشی گرفتن خرید در تالار منطقه ای ارومیه
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای بخش درمان غزه در لندن
  • پسماند کشاورزی یکی از معضلات زیست محیطی مازندران
  • جلوگیری از فعالیت ٥ معدن شن و ماسه در زرند به علت رعایت نکردن استاندار‌های قانونی