Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰ خادم افتخاری آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا با اهدای لوح و جوایزی تجلیل و قدردانی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت الاسلام«ستار علیزاده» امروز(یکشنبه، ۲۱ دی) در آیین تجلیل از خادمان افتخاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان که در محل اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد،اظهارکرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس ۶۰ هزار ماسک تولید و در بین نیازمندان و مردم توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه در سال جاری همچنین ۳۰ هزار بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد، افزود: ماسک و بسته های غذایی با مشارکت خیرین و خادمان بقاع متبرکه تهیه و توسط مراکز افق بقاع در بین مردم و نیازمندان توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار ماسک نیز توسط خادمان امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و مرکز افق تولید و بین مردم توزیع شد، تصریح کرد: تولید این تعداد ماسک اقدامی ارزشمند بود.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه همه باید جهت رفع نیازهای اقشارکم درآمد و آسیب پذیر جامعه گام برداریم، گفت: بستر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بسیج و گروه های جهادی در بقاع فراهم است و در این راستا اقدامات خوبی نیز انجام گرفته است.

 

گفتنی است، در پایان این آیین با اهدای لوح و جوایزی از ۲۰ خادم افتخاری آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا تجلیل و قدردانی شد.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک و توزیع بسته غذایی تجلیل از خادمین خادمین افتخاری بندر آستارا امامزادگان ابراهیم و قاسم ع توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا هاشم آبادی امام جمعه شهرستان پیرانشهر و نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید رحیم محمدی از خانواده این شهید راه سلامت تجلیل کردند.

 شهید مدافع سلامت رحیم محمدی در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در حین خدمت به بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

دیگر خبرها

  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد