Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش این نیرو در مناطق جنوب شرق کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این رزمایش با پشتیبانی نیرو‌های دیگر و با بهره گیری از تمام تجهیزات نظامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این رزمایش به منظور کسب آمادگی رزمی و حفظ و ارتقای توان دفاعی یگان‌های عمل کننده این نیرو با اجرای رزم ناهمتراز بر مبنای دکترین عملیاتی و راه‌کنشی (به کارگیری نیرو‌ها در میدان نبرد) در مناطق جنوب شرق کشور و بخش‌های مختلف دیگری از مرز‌های ایران اسلامی طراحی و برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش نخستین رزمایش مشترک پهپادی ارتش را موفقیت آمیز خواند و با بیان اینکه در این رزمایش به اهداف پیش بینی شده رسیدیم، گفت: در این رزمایش جدیدترین دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در حوزه رزم هوایی ارائه شد که نمایشی از اقتدار کشورمان از تهدید تحریم چهار دهه ایران است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که امروز یگان‌های پهپادی ارتش به یگان رزمی و شناسایی تبدیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: استفاده از پهپاد‌های متنوع در رزمایش مشترک پهپادی ارتش نشان داد که امروز یکی از نقاط قوت ما در برابر تهدید دشمنان یگان پهپادی است و امروز این یگان به عنوان یکی از یگان‌های رزمی و شناسایی در تمامی رزمایش‌ها می‌تواند حضوری موثر داشته باشد.

وی با اشاره به قابلیت‌های این یگان در ارائه آنلاین اطلاعات به ستاد فرماندهی و کنترل افزود: از مهمترین ویژگی‌های این یگان در حوزه شناسایی و انتقال اطلاعات دقیق از منابع و تجهیزات دشمن به ستاد فرماندهی و کنترل است که به صورت آنلاین این اطلاعات را در اختیار یگان قرار می‌دهد و ستاد فرماندهی می‌تواند براساس این اطلاعات با شناسایی منطقه عملیات رزمی را طراحی کند.

امیرحیدری ادامه داد: رزمایش مشترک پهپادی که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد پیامی به دشمنان نظام داشت که بدانند اگر دست از پا خطا کنند و اگر مرتکب هر گونه اشتباهی شوند، بدانند که این اشتباه جبران ناپذیر خواهد بود. شاید آن‌ها آغاز کننده باشند، اما تمام کننده نخواهند بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: علاوه بر این ما توانستیم با اجرای این رزمایش بخشی از قدرت دفاعی ایران را به رخ دشمنان بکشیم و بگوییم در آینده هم دست ما روی ماشه است و هرکدام از دشمنان نظام بخواهند دست از پا خطا کنند آن‌ها را قلع و قمع می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مرز‌های کشور خط قرمز ماست، گفت: نیروی زمینی با تمام توان در مرز‌های شرقی، جنوب شرقی، غرب و جنوب غرب و شمال غرب مستقر است و با قدرت از کیان مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش آمریکا ایران فرمانده نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

کد خبر 6088213

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف