Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فدراسیوان بوکس آسیا در ماه اخیر چند نفر از بوکسور‌های نوجوان ساکن در این قاره را به عنوان استعداد‌های برتر رشته ورزشی معرفی کرده است که سام صادقی بوکسور نوجوان کرمانشاهی نیز در میان این نفرات جای دارد.

به گفته اشکان طاهری، مربی این بوکسور نوجوان، صادقی یک سال و سه ماه است که ورزش بوکس را آغاز کرده و تاکنون در چندین دوره رقابت‌های دوستانه پیروز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معتقد است که اجرای صحیح تکنیک‌های بوکس، هوشیاری، قدرت و آمادگی جسمانی مطلوب دلیل انتخاب این بوکسور نوجوان به عنوان استعداد برتر محسوب می‌شود.

این مربی کرمانشاه با گلایه از هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: متاسفانه هیات که باید حامی اصلی ورزشکاران به ویژه استعداد‌های ورزشی باشد هیچ توجهی به این بوکسور نوجوان ندارد.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی بوکسور نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است

منوچهر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است.

وی افزود: این طرح شامل چند بخش مختلف است که طرح مکان یابی موقعیت جغرافیایی اماکن ورزشی و باشگاه‌های ورزشی استان نیز بخشی از اجزای این طرح است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به اهمیت اجرای این طرح اشاره و آن را آغازی برای تحول و توسعه بیشتر در ورزش عنوان کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نقاط جغرافیایی باشگاه‌های ورزشی مشخص شده و در حال ثبت آنها هستیم.

کد خبر 6079456

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • شیوه‌نامه شناسایی استعداد‌های برتر ادبی و هنری ابلاغ شد
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است