Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از رسانه های فوتبالی، کریستیانو رونالدو را بهترین گلزن تاریخ فوتبال می دانند.

گلی که کریستیانو رونالدو مقابل ساسولو به ثمر رساند موجب شد تعدادی از رسانه های خارجی، نام کریستیانو رونالدو را در کنار یوزف بیتسان با 759 گل مشترکاً بهترین گلزن تاریخ فوتبال اعلام کنند.

موضوعی که وجود داره اختلاف نظر رسانه های مختلف در خصوص تعداد گل های رسمی بازیکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه هایی همچون بلیچر ریپورت و اسکواوکا معتقدند که رونالدو در کنار بیتسان با 759 گل بهترین گلزنان تاریخ فوتبال هستند و پله با 757 گل در رده سوم قرار دارد.

فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) معتقد است که رونالدو با 759 گل پس از پله (767) دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال است و به هشت گل دیگر برای قرار گرفتن در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ فوتبال نیاز دارد.

موسسه آمار فوتبال (RSSSF) گل های بازیکنان در رده های سنی جوانان برای تیم های ملی را هم حساب می کند و معتقد است که کریستیانو رونالدو با 777 گل پس از یوزف بیتسان (805) در رده دوم بهترین گلزنان قرار دارد و روماریو (772) و پله (767) به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

بنابراین با توجه به این موارد و با توجه به اینکه اپتا و فیفا هم هنوز به طور رسمی چیزی رو اعلام نکردند، ما سعی می کنیم با این فرضیه که آمار بیتسان به درستی لحاظ شده، این آمار را مدنظر قرار بدیم و از درج این رکورد فعلاً خودداری می کنیم، تا نهادی رسمی اون رو اعلام کنه.

اخبار تکمیلی رو به زودی ارسال خواهیم کرد.

اخبار داغ 

محمود فکری: شاید مدیران، بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده بودند تا خودشان حرف بزنند داور دربی را بهتر بشناسید؛ رضا کرمانشاهی، داور ماشین بازی که دربی را سوت می زند فیلم واقعی از داخل هواپیمای اندونزی قبل از سقوط / جیغ و اشک های مسافران + فیلم تیم منتخب سال 2020 از نگاه طرفداری توییت عجیب ایکر کاسیاس درباره آینده دوناروما

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تاریخ فوتبال بهترین گلزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا