Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که کل هواداران فوتبال در ایران منتظر تماشای دربی هستند، هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال ، عصر امروز (دوشنبه) با 9 دیدار برگزار خواهد شد.

استقلال خوزستان هفته گذشته با پیروزی بزرگی که در جم به دست آوردند، از ناکامی مس کرمان و هوادار استفاده کرده و به صدر جدول رسیدند، اما این هفته هم کار سختی پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان داریوش هرمزی در تیم قشقایی با وجود داشتن رتبه پانزدهم جدول، تیم‌های گردن‌کلفتی چون فجر سپاسی، خیبر خرم‌آباد و مس کرمان را متوقف کرده‌اند و سه امتیاز را به راحتی به استقلال خوزستان نخواهند داد.

ملوان بندر انزلی هم به مصاف فجر سپاسی شیراز می‌رود. ملوانان بر خلاف سال‌های گذشته، امسال برای صعود به لیگ برتر می‌‌جنگد و تاکنون تنها یک شکست متحمل شده‌اند. قوی سپید انزلی امیدوار است در صورت توقف استقلال خوزستان مقابل قشقایی، با شکست دیگر تیم شیرازی به صدر جدول صعود کند. دیگر تیم ریشه‌دار این مسابقه یعنی فجر تاکنون شکستی با علی اصغر کلانتری تجربه نکرده، اما تنها دو امتیاز از دو دیدار قبلی خود به دست آورده است.

در حساس‌ترین بازی این هفته، مس کرمان مقابل پارس جنوبی جم صف‌آرایی خواهد کرد. مس تاکنون چهار پیروزی یک بر صفر کسب کرده و بدترین خط حمله میان هشت تیم برتر لیگ یک و نیز بهترین خط دفاع مسابقات را در اختیار دارد. در آن سوی میدان پارس جنوبی بر خلاف پیروزی‌های متوالی هفته‌های نخست، در پنج هفته گذشته تنها یک بار بُرده و در دو هفته اخیر مقابل دو تیم بالای جدولی استقلال خوزستان و هوادار شکست خورد.

در دیگر دیدار هوادار میزبان رایکای بابل است. شاگردان غلامرضا عنایتی به نظر می‌رسید کار سختی مقابل تیم رده سیزدهمی آرمان گهر نداشته باشند، هفته گذشته از این تیم شکست خوردند و فرصت یکه‌تازی را از دست دادند. هوادار که اکنون به جایگاه چهارم جدول سقوط کرده و با تزلزل استقلال خوزستان، ملوان و مس کرمان می‌توانند به صدر جدول بازگردند. رایکای بابل هم در پنج هفته گذشته به سه پیروزی و دو تساوی رسیده و با ارائه عملکردی فراتر از انتظارات، در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است.

برنامه دیدارهای هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

دوشنبه 22 دی 99

استقلال خوزستان – قشقایی شیراز- ساعت 14- ورزشگاه تختی اهواز
فجر شهید سپاسی شیراز – ملوان بندر انزلی- ساعت 14- ورزشگاه پارس شیراز
شهرداری آستارا – آرمان گهر سیرجان- ساعت 14- ورزشگاه سردار جنگل رشت
هوادار تهران – رایکای بابل- ساعت 14- ورزشگاه اسلامشهر
گل ریحان البرز – خیبر خرم‌آباد- ساعت 14- ورزشگاه انقلاب کرج
خوشه طلایی ساوه – استقلال ملاثانی- ساعت 14- ورزشگاه کارگران تهران
نود ارومیه – بادران تهران- ساعت 14- ورزشگاه تختی ارومیه
شاهین شهرداری بوشهر – چوکای تالش- ساعت 14- ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر
مس کرمان – پارس جنوبی جم- ساعت 14- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ کاظم صدیقی لیگ دسته اول لیگ یک دربی ۹۴ آلودگی هوا مازوت توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی استیضاح ترامپ کاظم صدیقی استقلال خوزستان هفته گذشته مس کرمان ساعت 14

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان

تیم فوتبال گل‌گهر با پنج غایب برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گل‌گهر سیرجان در حالی این هفته میزبان استقلال خوزستان است که پنج بازیکن خود را در اختیار ندارد.

عصبانیت اوزونیدیس پس از شکست گل‌گهر: ما را مسخره کردند

 

نوید عاشوری وینگر تأثیرگذار گل‌گهر با مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مواجه شده است و تا پایان بازی‌های این فصل غایب خواهد بود.

مسیح زاهدی، احمد زنده‌روح و علیرضا آرتا هم سه مصدوم دیگر مس هستند که این بازی را از دست خواهند داد. این در حالی است که روبرتو تورس هم محروم است و نمی‌تواند تیمش را در بازی با استقلال خوزستان همراهی کند.

گفتنی است، دیدار گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت 17:45 روز پنجشنبه 30 فروردین در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • لیگ یک: برد ۶ امتیازی دریا بابل در دربی قعرنشین‌ها
  • دربی جنوب و کامیابی آبی‌ها با رستم
  • مخالفت سازمان لیگ با تعویق 7 بازی لیگ یک به رغم ممنوعیت پرواز
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!