Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:43:19 GMT

«بن سلمان» احساس می کند که به او اهانت شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۱۶۷۷

«بن سلمان» احساس می کند که به او اهانت شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، افشاگر اسرار خاندان آل سعود معروف به «مجتهد» اعلام کرد که «محمد بن سلمان» ولیعهپ عربستان احساس می کند که محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی تعمدا به او اهانت کرده است.

وی افزود: بن سلمان احساس می کند که بن زاید در خصوص چند موضوع مهم و حساس به او اهانت کرده است.

مجتهد اضافه کرد: مهم ترین مسأله، رابطه با ترکیه و موضوع پاکستان و انفجار عدن در یمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: بن سلمان به خاطر راضی کردن بن زاید، به دنبال تحریم ترکیه بود و اقدامات زیادی در خصوص توقف تبادلات تجاری با آنکارا انجام داد اما اخیراً بن زاید به سمت ترکیه رفته و تلاش می کند روابط اقتصادی و گردشگری امارات را با این کشور تقویت کند.

مجتهد ادامه داد: بن سلمان به خاطر امارات و روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، به پاکستان فشار آورده تا وارد این روند شود و موضوع قرض ۲ میلیارد دلاری پاکستان را وسط کشیده است اما معلوم شده که بن زاید با پاکستانی ها برای دادن این قرض مذاکره کرده است.

وی افزود: مسأله ای که بن سلمان را نابود کرد انفجار عدن بود؛ انفجاری که ثابت شد امارات در آن دست داشته است.

کد خبر 5119064 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتهد عربستان محمد بن سلمان ایالات متحده امریکا عراق دونالد ترامپ کنگره آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رژیم صهیونیستی قاسم سلیمانی ایران فالح الفیاض جو بایدن فلسطین لبنان حشد شعبی کره جنوبی بن سلمان بن زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی

به دنبال راه‌اندازی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون و با هدف بسترسازی جهت استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی در فعالیت‌های علمی و پژوهشی بخش‌های مختلف این دانشگاه، نشست تخصصی درآمدی بر هوش مصنوعی، با حضور جمعی از اعضاء هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد. 

در این نشست که از سوی مدیریت پژوهشی معاونت آموزش و پژوهش با همکاری مرکز هوش مصنوعی این دانشگاه برگزار شد، احسان احمدی عضو هیئت علمی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، ضمن معرفی ظرفیت‌های مختلف هوش مصنوعی به ارائۀ توضیحاتی درخصوص مسیر‌ها و بستر‌های مختلفی پرداخت که اعضای هیئت علمی، دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، می‌توانند در حوزۀ هوش مصنوعی طی کنند. 

او همچنین با تشریح زیرساخت‌های ایجاد شده در مرکز نوآوری هوش مصنوعی، از آمادگی این مرکز برای پردازش داده‌های گسترده و همچنین کمک به افزایش اعتبار نتایج مطالعه‌های علمی خبر داد که نیازمند استفاده از بانک‌های داده‌ای با داده‌های متعدد و پرشمار هستند. 

علیرضا راستی، مدیر پژوهشی دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در این نشست با تأکید بر اینکه مرکز هوش مصنوعی این دانشگاه فرصت ارزشمندی را برای تقویت فعالیت‌های علمی مرتبط با این حوزه در اختیار دانشگاهیان قرار داده است، از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای فعالیت‌های آموزشی و ترویجی این مرکز خبر داد.

او افزود: به زودی نشست‌های دیگری برای آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و یاوران علمی دانشگاه با مقوله هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.
راستی گفت: امیدواریم این برنامه‌ها در کنار رویکرد‌های حمایتی مجموعه مدیریتی دانشگاه بتواند زمینه لازم برای آغاز فعالیت‌های مختلف حوزۀ هوش مصنوعی را در سطح شهرستان کازرون و غرب استان فارس، ایجاد کند. 
این نشست، نخستین برنامه از سلسله نشست‌هایی بود که در جهت کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در سطح فعالیت‌های دانشگاهی و همچنین کمک به رفع نیاز‌های جامعه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم