Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است که پیامد آن تداوم آلودگی دز شهر‌های صنعتی و پرجمعیت از قبیل کرج، تهران، قم، اراک، اصفهان، تبریز و مشهد خواهد بود.

امروز و فردا با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده در سواحل جنوبی دریای خزر پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز‌های پنجشنبه و جمعه شمال غرب و غرب کشور تحت تاثیر سامانه بارشی فعال مدیترانه‌ای ابرناکی و بارندگی خواهند داشت. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی چهار روز آینده در شمال غرب، غرب و مرکز کشور و دامنه‌های البرز روند افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

از ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با وزش باد نسبتا شدید و گرم جنوبی دما در سواحل دریای خزر به‌طور محسوس افزایش می‌یابد، از این روز بالا آمدن آب رودخانه‌ها و احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز از چهارشنبه تا جمعه دور از انتظار نیست.

به گزارش تسنیم سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای به شرح زیر نسبت به تداوم آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت تا صبح جمعه هشدار داد.

توصیف سامانه: تداوم و تشدید پایداری هوا

زمان پایان: صبح جمعه ۹۹/۱۰/۲۶

نوع مخاطره: افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا

منطقه اثر: تهران، کرج، قم، اصفهان، اراک

اثر مخاطره: پتانسیل افزایش غلظت آلاینده‌ها به شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی و در مناطق پرتردد و در اطراف صنایع آلاینده درون شهری افزایش غلظت آلاینده‌ها تا شرایط بسیار ناسالم

توصیه: عدم تردد برای عموم در فضای باز، کنترل نوع سوخت و مدیریت فعالیت واحد‌های صنعتی، مدیریت تردد خودرو‌ها در سطح شهر‌ها و آمادگی مراکز درمانی.

منبع: فردا

کلیدواژه: سامانه بارشی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد که تا بعدازظهر پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی بر روی استان، در برخی نقاط وزش باد شدید بعضا تندباد با گرد وخاک، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد هم تگرگ پیش بینی می‌شود.

طی چهارشنبه نیز کاهش دما و پدیده مه دور از انتظار نیست.

در روز جمعه آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش سرعت باد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه