Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به طرح‌های شوم دشمن صهیونیستی در مسجد الاقصی به ویژه قبه الصخره هشدار داد.

 به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد که مسجد الاقصی با تمامی مصلاها و محوطه‌هایش به ویژه قبه الصخره شریف، مسجدی کاملا اسلامی و مکانی مقدس برای مسلمانان است و هیچ کسی تحت هیچ شرایطی حق دست‌درازی به آن را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماس ضمن هشدار نسبت به توطئه‌های شوم دشمن صهیونیستی علیه قدس و مسجد الاقصی و تلاش‌های این رژیم برای تخریب قبه الصخره برای ساخت معبد کذایی یهود بجای آن بدون هرگونه توجه به خشم ملت فلسطین و اعتراضات امت و آزادگان جهان، تاکید کرد که اقدامات شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی تحت حمایت نظامیان اسرائیلی برای تغییر وضعیت دینی، تاریخی و جغرافیایی حاکم بر مسجد الاقصی به شکست کشیده خواهد شد و راه به جایی نمی‌برد.

این جنبش همچنین هشدار داد که هرگونه توطئه و تعرض به مسجد الاقصی، سرتاسر منطقه را به آتش خواهد کشید. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای اعتصای عمومی

در پی جنایت صهیونیست ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در روز یکشنبه در کرانه باختری شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که فردا یکشنبه به اعتصاب عمومی متعهد شوند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به زبانه آتش در برابر اشغالگری تبدیل کنند و سلاح ها را به سمت اشغالگری و شهرک نشینان جنایتکار آن نشانه بگیرند.

وزارت بهدشت فلسطین تعداد شهدای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری را 14 شهید اعلام کرد.

جنبش فتح هم در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در طولکرم و غزه روز یکشنبه را اعتصاب فراگیر اعلام کرد.

فراخوان حماس برای تشدید مقاومت در کرانه باختری

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • 200امین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به متشنج شدن اوضاع کرانه باختری
  • اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری در پی جنایت اشغالگران صهیونیست
  • فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی
  • فراخوان حماس برای اعتصای عمومی