Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم قیر برای بهبود وضعیت معابر در مساکن مهر و سکونتگاه‌های بافت ناکارآمد در استان اختصاص یافت. 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی  با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم قیر برای مسکن مهر و بافت های ناکارآمد اختصاص یافته است، افزود: از این میزان ۶ هزار تن قیر به ارزش ٨٣٠ میلیارد ریال برای ساماندهی معابر محلات و سکونتگاه‌های بافت ناکارآمد شهری در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین هشت هزار و ٧٠٠ تن قیر برای محوطه‌سازی معابر مساکن مهر در این استان اختصاص یافته که عملیات عمرانی مربوط به آن در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: دولت با همه توان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش می کند و در صدد هستیم تا با ارائه تسهیلات لازم جهت تکمیل، پروژه‌های زود بازده و کم هزینه را به اتمام برسانیم.

حمزه لو همچنین با اشاره به اینکه محورهای بین‌المللی و پایانه‌های مرزی این استان ظرفیت کم‌نظیری برای تأمین منابع مالی پایدار شهرداری‌ها هستند، افزود: شهرداری‌ها می‌توانند با بسترسازی و ارائه خدمات رفاهی در مسیرهای ترانزیتی و پایانه‌های مرزی درآمدزایی کنند که تحقق این امر از تراکم‌فروشی و بروز بسیاری از تخلفات شهری جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر معابر شهری آسفالت معابر آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت بر پیگیری مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و گفت: پروژه کمربندی پاکدشت با توجه به اراضی کشاورزی که در مسیر پیشروی آن قرار دارد باید پیگیری شود و با استفاده از راهکارهای قانونی رفع موانع کنیم.

فخاری افزود: طرح‌های کمربندی، مهد ایرانیان و امیرالمومنین با توجه به راهکارهای قانونی و پیگیری ادارات مدنظر با نگاه دینی، اخلاقی و قانونی سریع رفع شود.

استاندار تهران ضمن تاکید بر کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های روستایی و شهری پاکدشت گفت: در مناطقی که بر عهده شهرداری و یا راهداری است، باید سریعاً برای بهبود جاده‌های روستایی و شهری اقدام شود، در پیگیری پروژه‌ها در نظر داشته باشیم که فرمانداری محور هماهنگ کننده دارد و پیگیری اراضی معارضین به عهده ادارات مدنظر می‌باشد، در کنار هم و همدل و همراه مسائل را پیگیری و رفع کنیم.

کد خبر 6087027

دیگر خبرها

  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و ۸۳۷ هکتار است
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • شناسایی ۱۷ هزار هکتار بافت‌ ناکارآمد شهری در خراسان رضوی
  • شناسایی ۱۶ هزار هکتار بافت ناکارآمد در خراسان رضوی
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد