Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سیدهادی سیدفضلی مدیر تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، از اعطای تسهیلات ۶۰۰ میلیون ریالی به کارکنان و اعضای هیات این دانشگاه خبر داد و گفت: براساس الحاقیه تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی، سقف تسهیلات وام ۴۰ میلیون تومانی کارکنان دانشگاه با همان نرخ و مدت بازپرداخت، به ۶۰ میلیون تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش از اجرای این الحاقیه، سقف تسهیلات اعتباری بانک ملی به صورت پلکانی برای کارمندان قرارداد کارمعین ۲۰ میلیون تومان، کارمندان رسمی ۴۰ میلیون تومان و اعضای هیات علمی ۶۰ میلیون تومان بود. در راستای ارائه تسهیلات رفاهی به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، سقف تسهیلات پرداختی به تمامی کارمندان اعم از قراردادی و رسمی به ۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیر تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند براساس ظرفیت اعلام شده از سوی سازمان مرکزی، افراد واجد شرایط را جهت اخذ وام بانک ملی و انجام مراحل اداری به صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کنند.

وی افزود: کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی که پیش از این، از وام‌های ۲۰، ۴۰ و ۶۰ میلیون تومانی بانک ملی استفاده کرده‌اند، در صورت تسویه وام قبلی خود، واجد شرایط دریافت وام ۶۰ میلیون تومانی خواهند بود.

سیدفضلی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای معرفی کارمندان و اعضای هیات علمی واجد شرایط جهت دریافت وام ۶۰ میلیون تومانی وجود ندارد، گفت: با توجه به فرصت باقی ‌مانده تا انتهای سال و به منظور تسریع فرآیند اعطای تسهیلات از سوی بانک عامل، واحدهای دانشگاهی براساس ظرفیت اعلام شده در مرحله اول مجاز به معرفی ۳۰ درصد کارکنان و اعضای هیات علمی برای اخذ تسهیلات هستند و افرادی که تاکنون از این تسهیلات استفاده نکرده‌اند در اولویت قرار دارند.

وی با بیان اینکه مراحل اعطای تسهیلات اعتباری به کارمندان و اعضای هیات علمی در کمترین بازه زمانی انجام خواهد شد، افزود: وام ۶۰ میلیون تومانی بانک ملی با مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه و با نرخ ۱۰ درصد ارائه می‌شود.

مدیر تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر وام ۶۰ میلیون تومان، تسهیلات کارت اعتباری ۵۰ میلیون تومانی بانک ملی نیز برقرار بوده و کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند مطابق ضوابط و مقررات ابلاغی از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1087220 برچسب‌ها سیدهادی سیدفضلی تسهیلات بانکی هیئت علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تسهیلات بانکی هیئت علمی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کارمندان و اعضای هیات علمی صندوق رفاه دانشجویان وام ۶۰ میلیون تومان ۶۰ میلیون تومانی تسهیلات اعتباری اعطای تسهیلات بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا ولیلو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی از امضای توافق‌نامه تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی آذربایجان غربی  در حوزه محیط‌زیست خبر داد و اظهار کرد:‌ این توافق‌نامه که به امضای رؤسای دانشگاه‌های استان، رئیس پارک علم و فناوری و مدیرکل محیط‌زیست استان رسید گام مهمی در انجام فعالیت‌های علمی پژوهشی در حوزه محیط‌زیست است.

وی هدف از تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی – پژوهشی استان آذربایجان غربی را استفاده بیش‌تر از ظرفیت دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در رفع چالش‌های زیست‌محیطی کشور برشمرد و افزود: مراکز علمی-پژوهشی می‌توانند در دستیابی به توسعه پایدار و زیست‌بوم مناسب و ارزش‌آفرینی در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی در بخش‌های جامعه و صنعت نقش مهمی را ایفا کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی کمک به وظیفه نظارتی سازمان حفاظت محیط‌زیست و ارتقای جایگاه مرجعیت علمی دانشگاه‌های استان و به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در سطح استانی، ملی و منطقه‌ای در زمینه محیط‌زیست را از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه بیان کرد.

ولیلو عنوان کرد: این توافق‌نامه همچنین گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی در انجام پژوهش‌های کاربردی با هدف حل مشکلات زیست‌محیطی استان در حوزه‌های مختلف مدیریت و کنترل آلودگی آب، هوا، خاک و پسماند، بومی‌سازی ساخت تجهیزات سنجش و پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی را دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در بیش از یک سال گذشته با انعقاد قرارداد‌ها و تفاهم‌نامه‌های مختلف ارتباط با جامعه، در زمینه حل مشکلات و مسائل استان و صنایع فعالیت‌ها و پژوهش‌های بسیاری انجام داده است.

دیگر خبرها

  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی