Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد ۱۳عدد تبلت توسط کام بک به تعدادی از دانش آموزان درس‌خوان و نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ در این مراسم که  با حضور حسن پور رییس اداره آموزش و پرورش رودبنه و نماینده  آموزش و پرورش لاهیجان در سالن دکتر وارسته نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل برگزار شد، تعداد ۱۳ عدد تبلت به دانش آموزان درس‌خوان و نیازمند با حضور مدیران مدارس مربوطه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است گروه کام‌بک از اسفند ۹۸ فعالیت خود را آغاز نموده و در «مرحله اول» با یاری خیرین توانسته نسبت به تهیه و توزیع سبد غذایی ۱۲۰ سبد کالا به ارزش هر سبد هفت میلیون ریال و در «مرحله دوم» با خرید و اهدای ۲۴۰۰۰ عدد دستکش لاتکس به بیمارستان پیروز لاهیجان و «در مرحله سوم» با تهیه و اهدای تعداد ۶۸ تبلت برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مسیر اجرای اهداف نوع دوستانه و حمایتی خود از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا گام بردارد. بدین ترتیب این  ۶۸ دانش آموز فرآیند آموزشی خود را از سرگرفته و به کلاس‌های درس مجازی برمی‌گردند و مجموعه کام‌بک در مسیر اجرای اهداف نوع دوستانه و حمایتی خود از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا امیدوار است بتواند در رفع مشکل مشکل ۳۳۲ نفر باقیمانده گام بردارد.

گفتنی است کام‌بک با همکاری و پیگیری از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرهای لاهیجان، رودبنه، سیاهکل و دیلمان و تهیه فهرست دانش‌آموزانی که امکان استفاده از برنامه شاد را نداشته و یا در تهیه گوشی یا تبلت مشکل داشتند، نخست ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان معرفی شدند که به دنبال جلسات حضوری با مدیران مدارس و ... تصمیم به این شد که در مرحله اول دانش‌آموزان مدارس متوسطه‌ی ۱ و ۲ در اولویت قرار گیرند.

بعد از برگزاری جلسات مکرر با مدیران مدارس مشخص شد تعداد ۱۲۰ نفر دانش آموز متوسطه‌ی ۱ و ۲ ، و ۲۸۰ دانش‌آموز ابتدایی نیاز اضطراری به تبلت دارند که امروز ۱۳ عدد تبلت در مراسمی نمادین با حضور مسئولین آموزش و پرورش در سالن دکتر وارسته نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل در اختیار دانش‌آموزان منتخب قرار گرفت.

بنابراین گزارش ، روند توزیع تبلت در طول هفته جاری با هماهنگی مدیران مدارس و مسئولین محترم آموزش و پرورش ادامه خواهد یافت.

لازم به یادآوری است که تعداد تبلت‌های خریداری شده پاسخگوی شمار واقعی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل منطقه نیست و کام‌بک در انتظار یاری و همراهی همشهریان و دلسوزان است و ما همچنان بر گسترش زنجیره مهربانی به دور منطقه خود اصرار داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لاهیجان کامبک تبلت دانش آموزان آموزش و پرورش مدیران مدارس دانش آموزان کام بک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ما و مدارس آن‌ها

بعد از هماهنگی با یک مدرسه به اتفاق به آنجا رفتیم و مدیر آن مدرسه ما را برای دیدن از کلاس ها راهنمایی کرد. در گوشه ای از حیاط دراندشت مدرسه تعدادی از دانش آموزان بساط باربکیو را گسترانده بودند و به همراهی معلم خود در حال تهیه و پخت کباب بودند. مدیر ایرانی پرسید در ساعت درس و تحصیل چرا این دانش آموزان پیک نیک رفته اند؟ مدیر مدرسه جواب داد این پیک نیک نیست و کلاس درس جامعه شناسی است. در واقع معلم در حال تدریس مهمترین درس جامعه شناسی به دانش آموزان است یعنی ترجیح منفعت جمعی بر منفعت فردی. دانش آموزان که هر کدام به چند تیم تقسیم شده اند یاد می گیرند که اگر هر نفر کار خود را در تیم خود که مثلا تیم آماده کردن گوشت و آمیخته کردن آن با مواد غذایی دیگر است به خوبی انجام دهد، نتیجه بهتری خواهد گرفت و مثلا گوشت خوبی برای کباب کردن آماده می شود و اگر بقیه تیم ها تا تیم کباب کردن گوشت کار خود را به درستی انجام دهند نهایتا همه بچه های کلاس با همدیگر غذای خوشمزه ای را تناول خواهند کرد و این به نفع همه است.

دوستم می گفت بعد از آن روز فهمیدم که چرا مردم این کشور بدون اعمال جریمه و فشار قانون را مراعات می کنند. فهمیدم چرا در این کشور کمتر کسی به سراغ کلاهبرداری می رود تا جیب خودش را پرپول کند و به فکر منفعت بردن همه است و از آن مهمتر فهمیدم چرا آموزش ابتدایی در این کشور بالاترین بودجه را دارد و حقوق یک مدیر مدرسه هم طراز مدیران عالی کشور و معلمی از مشاغل پردرآمد است. و همینطور فهمیدم چرا در ایران کلاهبرداری، اختلاس، عادی شدن تخطی از قانون و فرار از قوانین راهنمایی و رانندگی همه در کنار بودجه پایین آموزش و پرورش و حقوق ناچیز معلمی است.


دوستم می گفت تازه می فهمم چرا می گویند تفاوت جهان اول با جهان سوم در وزارتخانه آموزش و پرورش است. این ها را دوستم می گفت و گرنه به قول آن طنز قدیمی ما که به چشم خودمان ندیدیم...

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897059

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد