Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، هفته چهارم لیگ دسته دوم کشور و در گروه یک این رقابت‌ها از ساعت ۱۴ روز گذشته با دیدار تیم‌های امید گناوه و مس نوین کرمان در ورزشگاه شهید سراجی گناوه پیگیری شد.


شاگردان حسین عبدالهی که در این دیدار با یک بازی برنامه ریزی شده، چشم به ضدحملات دوخته بودند، توانستند در دقیقه سه این بازی با ضربه سر مرصاد فلاح‌نژاد یک برصفر از حریف پیش افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنددقیقه بعد از این گل میلاد امیری از توپ برگشتی استفاده کرد و با یک شوت از پشت محوطه جریمه گل دوم امید گناوه را به ثمر رساند تا نماینده گناوه با این دوگل نیمه اول را به رختکن بروند.

در نیمه دوم سرمربی امید گناوه از بازیکنان بومی وجوانان خود بیشتر استفاده کرد و این بازیکنان عملکرد قابل قبولی در این بازی از خود نشان دادند. ضدحملات امید در این نیمه نیز ادامه داشت و همین امر باعث شد مجید خمیسی در دقیقه ۸۰ سومین گل نماینده استان بوشهر را به ثمر رساند تا امید گناوه با زدن سه گل، سه امتیاز این بازی را کسب کند.

امید گناوه یکی از دو نماینده استان بوشهر در این گروه، با این برد و کسب هشت امتیاز و چهار بازی، در رده اول گروه اول و چهارده تیمی لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امید گناوه لیگ دسته دو فوتبال مس نوین کرمان هفته چهارم امید گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان،  در  هفته بیست و هشتم این رقابت ها عصر یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز دقیقه ۲۴ بازی یک اشتباه  مدافع تیم شهر راز کافی بود تا توپ به میلاد غریبی مهاجم مس کرمان برسد و ضربه سنگین این بازیکن به تیر عمودی دروازه شهر راز بر خورد کرد و مدافع این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

در ادامه نیمه نخست هم اتفاق خاصی رخ نداد و ۲تیم بدون گل به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید، دقیقه ۴۶ ضربه سنگین میلاد غربیی از پشت محوطه هجده قدم پس از بر خورد به مدافع تیم مس، توپ تغییر مسیر داد و تبدیل به گل نخست میزبان شد.

در ادامه نیمه دوم تیم مس برای جبران گل خورده حملاتی را روی دروازه شهر راز انجام داد تا اینکه به گل مساوی دست یافتند.

دقیقه ۶۲ خشایار زبرجد بازیکن تیم مس پس از جای گذاشتن مدافع تیم شهر راز با یک ضربه محکم توپ را درون دروازه میزبان جای داد تا بازی به مساوی کشیده شود.

در ادامه نیمه دوم هم هر ۲ تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند که ازدست رفت و در نهایت هم این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.

در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

 در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

 

دیگر خبرها

  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه
  • خیبر به‌دنبال قایقرانی در دریای بابل
  • سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه