Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با برقراری محدودیت‌های تردد کرونایی در محور‌های استان شاهد کاهش تردد خودرو‌ها بودیم که این امر همچنین سبب کاهش  ۱۰۰ درصدی تلفات و حوادث جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان شد.

او افزود: برداشته شدن این محدودیت‌ها  سبب افزایش تردد خودرو‌ها و همچنین افزایش ۱۰۰ درصدی میزان تلفات در محور‌های استان  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه در جلسه‌ای با حضور استاندار خوزستان اقدامات و برنامه‌های زودبازده برای کاهش تلفات در محور‌های استان تصمیم گیری شد، اظهار داشت: به رانندگان و شهروندان توصیه می‌شود از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان خودداری و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه تلفات جاده ای محدودیت های تردد محور های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصادفات جاده ای خوزستان در نوروز امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ سعید رحیمی بیان کرد: طی مدت یاد شده تصادفات جرحی افزایش یافته و در این مدت ۸۱ هزار و ۳۳۹ خودرو اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه توقیف خودرو و موتورسیکلت ۸۰ درصد افزایش یافته است ادامه داد: بیشترین تصادفات در ایام‌نوروز مربوط به مردم خوزستان بوده و مسافران کمتر دچار سانحه شدند.

سرهنگ رحیمی با اشاره به اینکه محور اهواز به مسجد سلیمان از مسیر‌های پرخطر در تصادفات است اظهار کرد: میزان تردد در ایام نوروز امسال در جاده‌های استان ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان عید امسال ۲۴ درصد کمتر از استان خارج شدند افزود: تردد‌های بین شهری نشان می‌دهد در ایام نوروز امسال مردم استان بیشتر به بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های درون استان پرداختند.

رییس پلیس راه خوزستان اضافه کرد: بیشتر تصادفات در مسیر‌های ۲ طرفه رخ می‌دهد و باید به مردم اطلاع‌رسانی کرد که با خودرو‌های نا ایمن نباید با سرعت بالا حرکت و یا تصادف کرد چرا که احتمال مرگ بسیار بالا است.

سرهنگ رحیمی اظهار کرد: متاسفانه همچنان خودرو‌های ناایمن ساخته می‌شود و مهمترین عامل کشته و مصدوم‌شدن افراد زیادی است.

رییس پلیس راه خوزستان بیان کرد: در خوزستان روزانه هفت هزار خودرو با سرعت بالای ۱۸۰ کیلومتر تردد دارند که فقط جریمه می‌شوند و بازدارند نیست.

سرهنگ رحیمی اظهار کرد: باید برخورد قانونی با متخلفان رانندگی را افزایش داد تا بازدارنده باشد و در این‌مسیر از دادستان استان درخواست همکاری داریم.

دیگر خبرها

  • ۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۶۴ درصدی تلفات جاده‌ای نوروزی در بوشهر
  • ثبت یک میلیون و ۱۲۲ هزار تردد در جاده‌های فارس
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس
  • کاهش ۵ درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل
  • افزایش ۹ درصدی تردد در محورهای یزد/ کاهش ۴۳ درصدی تلفات جاده‌ای
  • کاهش تصادفات جاده ای خوزستان در نوروز امسال
  • کاهش ۶ درصدی تردد‌های نوروزی در جاده‌های کشور