Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ابراهیم مبارک‌قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به اختصاص یک هزار و ۵۰۰ نفر ظرفیت جدید ثبت نام در قالب طرح ملی مسکن اظهار داشت: در قالب طرح ملی مسکن ساخت حدود ۸۰۰ واحد مسکن ملی در ناحیه شهری مهرگان قزوین که مجری آن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، به سقف دوم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مبارک‌قدم افزود: همچنین روند اجرایی احداث بیشتر ساختمان‌های مسکن ملی از اول دی‌ماه جاری در ۹ شهر و شهرستان کوچک استان قزوین یعنی شهر‌های آبیک، اسفرورین، اقبالیه، الوند، بویین‌زهرا، بیدستان، تاکستان، خرمدشت و محمودآباد نمونه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شروع شده است؛ که تاکنون درخواست ۲۹۲ نفر از اهالی این ۹ شهر تایید نهایی شده و در طرح ملی مسکن افتتاح حساب داشته‌اند.

او با بیان اینکه در این ۹ شهر مجموعاً  هزار و ۴۵۵ نفر برای دریافت مسکن ملی ثبت نام کردند، ادامه داد: از این تعداد فرم ج ۷۹۰ متقاضی سبز شده و از این جمعیت هم تاکنون درخواست ۲۹۲ نفر از اهالی این ۹ شهر تایید نهایی شده و فقط ۲۰ درصد کل متقاضیان این شهر‌ها در طرح ملی مسکن افتتاح حساب داشته‌اند که وجوه واریزی ۱۹۴ متقاضی هم به اجرای طرح تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با ذکر اینکه بیشترین متقاضی مسکن ملی در شهر‌های کوچک ما مربوط به شهر بویین‌زهرا است، گفت: در شهرستان بویین‌زهرا در مجموع ۷۲۶ نفر در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند که استعلام فرم ج ۳۱۹ نفر سبز شده و تاکنون درخواست ۱۳۳ متقاضی تایید نهایی شده که وجوه واریزی ۸۴ متقاضی هم به پروژه یادشده تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی مهرگان قزوین راه و شهرسازی متقاضیان مسکن طرح ملی مسکن مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز احداث ۱۳ مدرسه در سایت‌های نهضت ملی مسکن در استان اخذ شد.
وی افزود: طی تفاهم نامه‌ای بین این اداره کل با اداره کل نوسازی مدارس استان، این مدارس با طراحی و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان و تامین اعتباراز سوی سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین اعتبارات استانی احداث می‌شود.
به گفته میر کریمی این مدارس با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهر‌های بجنورد ۳ مدرسه، شیروان ۲ مدرسه، اسفراین ۲ مدرسه، فاروج، جاجرم، گرمه، درق، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث می‌شود.
تحویل قطعی ۲۴۰ واحد از طرح ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد به پیمانکار جدید
مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه به طرح ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلات متعددی که برای این طرح بوجود آمده است و پیگیری‌های انجام شده در حال تحویل از پیمانکار قبلی است و طی روز‌های گذشته ۲۴۰ واحد دیگر از پروژه مذکور به صورت تحویل قطعی به پیمانکار جدید تحویل شد و پیمانکار جدید نیز تجهیز کارگاه این ۲۴۰ واحد را انجام داده است.
میر کریمی اضافه کرد: پروژه به صورت فعال به کار خود ادامه خواهد داد و تاکنون ۳۲ درصد پیشرفت را طی سه ماه اول دارد.
دبیر شورای مسکن استان عنوان کرد: ۶۴۰ واحد دیگر که در اختیار پیمانکار قبلی بوده است و طی ۴ سال پیشرفت نزدیک به ۳۵ درصد را دارد طی روز‌های آینده تحویل پیمانکار جدید خواهد شد.

دیگر خبرها

  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • ۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان احداث می‌شود
  • احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان
  • تحویل ۲۴۰ واحد از پروژه برکت بجنورد به پیمانکار جدید/احداث ۱۳ مدرسه در سایت‌های نهضت ملی
  • عملیات احداث طرح‌های مسکن در مهاباد سرعت گرفت
  • مساعدت بیش از ۲ میلیارد تومانی برای مددجویان نکا