Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه O jogo پرتغال در تحلیلی به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و حضور او در ترکیب پورتو را مهم و تاثیرگذار خواند و او را با بهترین مهاجمان اخیر این باشگاه مقایسه کرد.

در دیدار بامداد شنبه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ پرتغال، پورتو مقابل فامالیکائو به برتری 4 بر یک رسید و مهدی طارمی توانست با زدن 2 گل و گرفتن یک پنالتی به یکی از درخشان‌ترین بازیکنان هفته لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، عملکرد فوق‌العاده ستاره ایرانی باعث شد تا روزنامه O jogo پرتغال تحلیلی از حضور مثبت و تاثیرگذار طارمی در باشگاه پورتو منتشر کند. O jogo نوشت که حضور طارمی باعث شد تا پورتو هم در بازی‌ها به پیروزی دست یابد و هم بتواند بیشتر گل بزند.

پورتو پس از تساوی جذاب مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ اول دسامبر (11 آذر) در 9 بازی متوالی به پیروزی رسید که در 7 بازی آن مهدی طارمی به عنوان یار ثابت در ترکیب پورتو قرار گرفت.

اکنون ستاره ایرانی با 6 گل زده در لیگ پرتغال در رده سوم جدول گلزنان قرار دارد. پدرو گونسالوس از اسپورتینگ با 11 گل در صدر و بازیکنانی مثل رودریگو پینهو از ماریتیمو، هریس سِفِروویچ از بنفیکا، سرجیو اولیویرا از پورتو و تیاگو سانتانا از سانتاکلارا با 7 گل در رده دوم قرار دارند.

البته باید به این نکته توجه داشت که طارمی خیلی دیر به ترکیب پورتو اضافه شد و کونسیسائو پس از ماه دسامبر توانست به او به عنوان مهاجم اصلی پورتو نگاه کند. طارمی در 865 دقیقه در ترکیب پورتو توانسته 8 گل به ثمر و آمار فوق‌العاده هر گل در 108 دقیقه را به ثبت رساند. این آمار برای آقای گل لیگ پرتغال یعنی پدرو گونسالوس از اسپورتینگ هر 100 دقیقه یک گل و برای سفروویچ در بنفیکا در هر 103 دقیقه ذکر شده است.

میزان تاثیر طارمی در ترکیب پورتو به قدری فراوان بوده که اوجوگو او را با ستاره گلزن برزیلی پورتو در سال‌های 2016 تا 2020 مقایسه می‌کند. اوجوگو نوشت که تاثیر طارمی حتی شاید بیشتر از «فرانسیسکو سوارس» در پورتو باشد. بازیکنی که در 97 بازی برای پورتو در لیگ پرتغال 45 گل به ثبت رسانید. اوجوگو نوشت که طارمی در بازی‌هایی که در ترکیب ثابت پورتو قرار داشت تاثیری فراوان داشت و حتی بهتر از «جکسون مارتینز» عمل کرد.

طارمی اکنون به مهره اصلی خط تهاجمی کونسیسائو بدل شده و تاثیر فراوانی در ترکیب پورتو گذاشته است. پورتو در بامداد شنبه دیداری حساس مقابل بنفیکا دارد و پس از آن باید در روز سه شنبه در نیمه نهایی «لیگ کاپ» پرتغال به مصاف اسپورتینگ لیسبون برود.

دیدار پورتو مقابل یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز در تاریخ 17 فوریه (29 بهمن) برگزار می‌شود و باید دید آیا طارمی می‌تواند مقابل شاگردان پیرلو و یاران رونالدو به درخشش بپردازد؟

اخبار داغ 

علی خسروی: بازیکنان با داور زیاد حرف نزنند؛ رضا کرمانشاهی با شوخی و خنده اخراج می کند! آمار فوق العاده کریستیانو رونالدو در 15 فصل اخیر رقابت های لیگ؛ ثبت حداقل 15 گل فیلم واقعی از داخل هواپیمای اندونزی قبل از سقوط / جیغ و اشک های مسافران + فیلم پرسپولیس در دربی 94 / با ترکیب و سیستم پرسپولیس یحیی آشنا شوید استقلال در دربی 94 / با ترکیب و سیستم استقلال فکری آشنا شوید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترکیب پورتو مهدی طارمی لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد طارمی با باشگاه پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفتگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آنها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمون اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید 3ساله کونسیسائو
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی