Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوب است بدانید که مدیر و بنیان گذار موسسه اعزام دانشجو آریا ساکن سیدنی استرالیا بوده و دفتر استرالیای این شرکت به دانشجویان پس از عزیمتشان به استرالیا و در حین تحصیل و حتی پس از فارغ التحصیلی و برای دریافت ویزای کار فارغ التحصیلی نیز مشاوره و خدمات ارائه می دهد. این شرکت دفاتری در تهران و اصفهان نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، دانشجویان از سراسر دنیا برای تحصیل به استرالیا می روند و در مدت تحصیل خود در استرالیا این کشور را محل مناسبی برای تحصیل، کار و زندگی می یابند. استرالیا به دلیل اقتصاد آزاد و پایدار، دانشگاه ها و گزینه های شغلی جذاب، جامعه ی چند فرهنگی، طبیعت و مناظر زیبا و زبان انگلیسی این کشور، یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت تحصیلی در جهان است.

 

بسیاری از افراد از مهاجرت تحصیلی به استرالیا به عنوان شروع مسیر زندگی در استرالیا استفاده می کنند. برای این کار، ابتدا باید ویزای تحصیلی استرالیا را اخذ کنید که لازمه ی آن اخذ پذیرش و تائیدیه ی ثبت نام از یکی از دانشگاه های معتبر استرالیا می باشد. پس از دو سال تحصیل در استرالیا، فارغ التحصیلان دانشگاه می توانند برای ویزای کار فارغ التحصیلی در استرالیا اقدام کرده و پس از آن و با داشتن شرایطی بسیار آسان، اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند. دولت استرالیا هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز در این کشور را ارائه می دهد که برخی از این مشاغل به طور ثابت سال ها در این لیست قرار دارند. بنابراین برای اطمینان از طی شدن مسیر اخذ اقامت دائم استرالیا به راحت ترین شکل ممکن، بهتر است از این مشاغل آگاه باشید و در انتخاب رشته ی تحصیلی خود این موضوع را در نظر بگیرید. در اینجا به رشته هایی که مسیر مناسبی را در جهات اخذ اقامت دائم استرالیا پبش روی افراد می گذارند اشاره می کنیم:

بهترین رشته ها برای تحصیل در استرالیا:

مهندسی: به طور کلی استرالیا همواره با کمبود مهندسین مواجه بوده و بسیاری از شغل های مرتبط با مهندسی همواره در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا بوده اند. تحصیل در این رشته فرصت های شغلی فراوانی را برای شما به همراه خواهد داشت. حسابداری: حسابداری یکی از مشاغلی است که در استرالیا به سرعت در حال پبشرفت است. با تحصیل در مقطع کارشناسی این رشته گزینه های فراوانی هم برای ادامه تحصیل و هم برای یافتن شغل در این زمینه خواهید داشت. پرستاری: استرالیا سیستم خدمات درمانی بسیار پیشرفته ای دارد. همزمان با افزایش جمعیت در استرالیا نیاز به کادر درمانی نیز در این کشور افزایش می یابد.در حال حاضر اعلام شده است که تا سال 2030 در استرالیا به 123 هزار پرستار نیاز خواهد بود. گردشگری: صنعت گردشگری در بسیاری از کشور ها از جمله استرالیا روز به روز در حال گسترش است و تحصیل در رشته هایی مانند گردشگری، مدیریت هتلداری و مانند آن ها مسیر مناسبی برای یافتن سریع شغل و دریافت اقامت دائم استرالیا است. باغداری و کشاورزی: در استرالیا به محیط زیست و کشاورزی اهمیت زیادی داده می شودو بنابراین فرصت های شغلی زیادی در زمینه های کشاورزی، زراعت شناسی، جنگلبانی و باغداری در این کشور وجود دارد. رشته های مربوط به خودرو: از جمله مکانیک موتورسیکلت، برقکاری خودرو، مکانیک موتور خودرو و مکانیک موتور دیزلی که همگی به مشاغلی منجر خواهند شد که در استرالیا به شدت مورد نیاز هستند. رشته های مربوط به ساختمان و معماری: از جمله نقشه برداری، معماری و مدیر پروژه ی ساختمان. برق و مخابرات: فارغ التحصیلان این رشته ها نیز با فرصت های شغلی متعدد و متنوعی روبرو خواهند بود که منجر به اشتغال سریع و در نتیجه هموارتر شدن مسیر اخذ اقامت دائم برای آن ها خواهد شد. بهداشت و مددکاری اجتماعی: رشته هایی مانند شنوایی سنجی، رادیوتراپی، کاردرمانی، اپتومتری، فیزیوتراپی و ... آموزش: استرالیا به سیستم آموزشی پیشرفته و با کیفیت معروف است و در این کشور رشته های دانشگاهی در حیطه ی آموزش به چند بخش تقسیم می شوند از جمله آموزش سال های اولیه، آموزش دوره ی متوسطه و آموزش های ویژه. رشته های مرتبط با تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات (ICT) و تحلیل سیستم ها: مشاغل مرتبط با علوم کامپیوتری و IT در سراسر جهان مورد نیاز هستند و استرالیا نیز در این مورد استثنا نیست. اقتصاد شکوفای استرالیا نیاز به متخصصین در این رشته ها را هرروز بیشتر از دیروز حس می کند.

مشاغل مورد نیاز در استرالیا:

در زیر به برخی از رشته هایی که در استرالیا معمولا مورد نیاز هستند اشاره می کنیم. ضمن اینکه یاد آور می شویم لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا هر سال آپدیت می شود و بنابراین کسانی که قصد مهاجرت کاری به استرالیا دارند بهتر است دائما این لیست را چک کنند.

پرستار معلم دوره ی ابتدایی و متوسطه برنامه نویس نرم افزار و اپلیکیشن برقکار مدیر ساخت و ساز استاد دانشگاه مهندس معدن متخصص امنیت ICT متخصص شبکه های کامپیوتری مددکار اجتماعی فیزیوتراپیست معمار مهندس الکترونیک متخصص محیط زیست حسابدار

سخن پایانی

با اینکه با جستجو در اینترنت و خواندن مطالبی مانند آنچه در بالا آمد، می توانید دریافتی کلی از شرایط تحصیلی و کاری در استرالیا داشته باشید، اما حتما قبول دارید شخصی که در استرالیا زندگی می کند و شغل او برای سال ها راهنمایی دانش آموزان و دانشجویان بین المللی برای تحصیل در استرالیا بوده است، درک بهتری از شرایط کاری استرالیا و بهترین رشته های تحصیلی برای افرادی که قصد کار و اقامت در استرالیا را دارند، خواهد داشت. خوب است بدانید که مدیر و بنیان گذار موسسه اعزام دانشجو آریا ساکن سیدنی استرالیا بوده و دفتر استرالیای این شرکت به دانشجویان پس از عزیمتشان به استرالیا و در حین تحصیل و حتی پس از فارغ التحصیلی و برای دریافت ویزای کار فارغ التحصیلی نیز مشاوره و خدمات ارائه می دهد. این شرکت دفاتری در تهران و اصفهان نیز دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهاجرت تحصیلی به استرالیا ویزای تحصیلی استرالیا مشاغل مورد نیاز فارغ التحصیلی استرالیا بوده برای تحصیل اقامت دائم رشته هایی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ماراپه در بیانیه‌ای گفت که صحبت‌های بایدن ظاهرا حاکی از این است که دایی او توسط آدمخوار‌ها خورده شده است.

در این نسخه از بیانیه نخست وزیر پاپوا گینه نو که در اختیار آسوشیتدپرس قرار گرفته، ماراپه عنوان کرده است: اظهارات رئیس جمهور بایدن ممکن است یک اشتباه لفظی بوده باشد. با این حال، کشور من سزاوار برچسب  «آدمخوار»  نیست.

بایدن هفته گذشته در یک مراسم یادبود جنگ جهانی دوم در پنسیلوانیا در مورد امبروز فینیگان دایی هوانورد خود در نیروی هوایی ارتش، صحبت کرد. رئیس جمهور آمریکا گفت که هواپیمای وی بر فراز پاپوآ گینه نو، که صحنه درگیری‌های سنگین بود، سرنگون شد.

بایدن با اشاره به جزیره اصلی این کشور گفت: آنها هرگز جسد را پیدا نکردند، زیرا در آن زمان آدمخوار‌های زیادی در آن قسمت از گینه نو وجود داشتند.

اظهارات بایدن در حالی است که این کشور در منطقه اقیانوس آرام متحد کلیدی آمریکا به حساب می‌آید و به تازگی چین به دنبال افزایش نفوذ خود در این منطقه است. وانگ یی وزیر خارجه چین روز گذشته به این کشور سفر کرد.

نخست وزیر پاپوا گینه نو در مورد اظهارات بایدن گفت: جنگ جهانی دوم کار مردم من نبود. با این حال، آنها بی جهت به درگیری کشیده شدند که کار آنها نبود.

همزمان آنتونی آلبانیز، نخست وزیر استرالیا امروز دوشنبه سفر خود را به پاپوآ گینه نو، نزدیک‌ترین همسایه استرالیا آغاز کرده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه