Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در زمینه جشنواره از حماسه تا حماسه اظهارکرد:  از زمان ابلاغ دستورالعمل جشنواره از حماسه تا حماسه، ابتدا در سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان دستورالعمل مربوطه بارگذاری و در سامانه اتوماسیون اداری نیز به صورت پیام به تک تک کارکنان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تیزرهای تبلیغاتی و پوسترهای جشنواره علاوه بر پوسترهای ارسالی از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی سازمان تهیه و منتشر شده است؛ در مراحل بعدی با راه اندازی صفحه رسمی در اینستاگرام و تشکیل کارگروه فضای مجازی دانشگاه با همکاری مدیران گروه‌های درسی و استادان دانشگاه، اکثریت کانال ها و گروه‌های درسی را از پیام رسان های خارجی و داخلی ترجیحاً ایتا و واتساپ منتقل شد به طوری که درحال حاضر بیش از 300 گروه در این پیام رسان ها مشغول به فعالیت هستند.

محمدی ادامه داد: تاکنون بیش از 150 نفر از دانشگاهیان در این رویداد ثبت‌نام و شرکت کردهاند و حدوداً بیش از ۵۰ محتوا در محورهای مختلف جشنواره تولید شده است؛ بیشترین فعالیت دانشجویان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و مطالب مرتبط با سردار بود. متاسفانه محتواهای مرتبط با سردار برای انتشار در اینستاگرام با مشکل مواجه شده بود و از سوی این پیام رسان حذف می‌شد. به همین دلیل اکثر مطالب در پیام رسان ایتا و واتساپ منتشر شده است. بیشتر محتوای تولید شده به صورت عکس، فیلم و دلنوشته بوده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد زنجان تصریح کرد: برای افزایش مشارکت و فعالیت شرکت کنندگان در جشنواره از حماسه تا حماسه، از همکاری و همیاری استادان و دانشجویان استفاده شده است و مطالب تبلیغاتی برای مشارکت دانشگاهیان در گروه ها و کانال های درسی نیز توسط استادان بارگذاری می‌شود. علاوه بر جوایز در نظر گرفته شده از سوی سازمان مرکزی، مقرر شده به دانشجویان شرکت کننده در جشنواره و صاحب صفحه مجازی و کانال های پربازدید، بسته‌های حمایتی اینترنتی اعطا شود چرا که یکی از مشکلات دانشجویان در خصوص فعالیت در فضای مجازی مصرف اینترنت است. این مطلب در نشست ها و جلسات مستمر با فعالان فرهنگی از سوی دانشجویان مطرح شده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کانون‌های دانشجویی به عنوان بازوان اجرایی حوزه فرهنگی و دانشجویی بیشترین مشارکت در امر تبلیغ و ترویج  اهداف جشنواره  را داشتند و تیزرها و محتواهای مرتبط با جشنواره توسط دبیران کانون های دانشجویی در تمام کانال‌ها بارگذاری شده است. همچنین کانون ها در نشریات خود نیز اطلاع رسانی لازم را به صورت فعالانه انجام دادند و برخی کانون‌ها در تولید محتوا پیشتاز بوده اند.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1087210 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان جشنواره از حماسه تا حماسه فعالیت فرهنگی حسین محمدی اینترنت رایگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان جشنواره از حماسه تا حماسه فعالیت فرهنگی حسین محمدی اینترنت رایگان جشنواره از حماسه تا حماسه فرهنگی و دانشجویی پیام رسان کانال ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در شصت و یکمین جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن ضمن تبریک پیروزی سپاه پاسداران اظهار کرد: آنچه که مساله جدی ماست موضوع تمرکز بر قرآن است؛ تاکید می‌کنم در قرآن تمرکز کنیم و آن را اولویت دهیم.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش در یک سالی که گذشت در حوزه قرآن کارهای مهمی انجام داد؛ یکی از کارهای بسیار راهبردی مصوبه شورای انقلاب فرهنگی برای جذب نخبگان قرآنی در دانشگاه فرهنگیان است.

صحرایی بیان کرد: آموزش و پرورش برای مهر ۱۴۰۳ از بین قرآنی‌ها بدون آزمون، دانشجو معلم می‌گیرد بجز قرآنی‌ها فرهنگی‌ها، ورزشی‌ها و هنری‌ها نیز جذب دانشگاه می‌شوند اما تمرکز بر جذب حافظان و قاریان قرآن است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: سال گذشته سال ساماندهی مهدکودک‌ها بود سازمان تعلیم و تربیت کودک تأسیس شد تا این امر ساماندهی شوند.

وی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های موجود نیز مورد تاکید است؛ معاونت پرورشی و فرهنگی سازوکار بهره مندی از ظرفیت‌های مؤسسات قرآنی را برای برگزاری کلاس‌های روخوانی، تربیت حافظ و قاری قرآن همچنین انتقال مفاهیم فراهم کند.

صحرایی گفت: کارگروه‌های ۴ گانه کمیسیون آموزش عمومی قرآن حداقل ماهی یک بار جلسه برگزار کند تا فعالیت‌ها پیگیری شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره طرح اتقان تصریح کرد: طرح اتقان نیاز به پشتوانه دارد؛ آموزش و پرورش برای اجرای طرح‌های قرآنی باید همراهی شود اما همچنان آموزش و پرورش قربانی عدم توجه دستگاه‌هایی شده است که باید این موضوع رفع شود.

وی اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه اجرایی طرح اتقان را برای حداقل ۱۵ استان و برای ۵ استان در حال اجرا، با همکاری دانشگاه فرهنگیان و ۳ معاونت ابتدایی، پژوهش، توسعه و منابع تهیه کند اتقان باید به رتبه بندی وصل شود.

صحرایی افزود: دوره‌های تأمین مدرس قرآن در اولویت باشد زیرا بسیار مهم است. طرح مسطورا نیز از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم در حوزه حفظ موضوعی قرآن است آموزش و پرورش باید به جایی برسد که نیم میلیون نفر از معلمان در این طرح شرکت کنند.

به گفته وی تاکنون ۴۵۰ هزار نفر در طرح مسطورا شرکت کرده‌اند.

صحرایی اضافه کرد: دنبال ساختن مدرسه کنار مدرسه نباشیم، مدارس موجود را تقویت کنیم؛ این دیدگاه مقام معظم رهبری نیز است. درب مدارس به سوی مؤسسات قرآنی باز می‌شود تا سواد عمومی قرآن کشور تقویت شود.

کد خبر 6081266 علی قدمی

دیگر خبرها

  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی