Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم سادات پناهنده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: با توجه به حاکم بودن شرایط خاص در استان به دلیل شیوع ویروس کرونا، سلامت کودکان از دغدغه‌های جدی خانواده‌ها و کادر آموزش‌وپرورش بود و ‌امکان حضور آن‌ها در کلاس‌های پیش‌دبستانی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: بر این اساس، کلاس‌های پیش‌دبستانی مجازی برگزار می‌شود و به دلیل شرایط اقتصادی کاملا رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چند پایگاه در هر ناحیه نسبت به ثبت‌نام کودکان اقدام می‌کنند که خانواده‌ها باید برای ثبت‌نام یک‌بار به این پایگاه‌ها مراجعه کنند و سایر خدمات به‌صورت مجازی ارایه می‌شود.

پناهنده با اشاره به این‌که متولدان نیمه دوم سال ۹۳ و نیمه اول سال ۹۴ واجد شرایط ثبت‌نام در دوره پیش‌دبستانی هستند، ادامه داد: ثبت‌نام از اوایل آبان ماه شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر ثبت‌نام نوآموزان واجد شرایط پیش‌دبستانی در این دوره‌ها، افزود: مربیان برخی نواحی در شبکه آموزشی شاد و برخی نیز در پیام‌رسان‌های ایرانی مانند ایتا گروه تشکیل داده‌اند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزانی که دوره پیش‌دبستانی را گذرانده‌اند در آمادگی تحصیلی، یادگیری و برقراری ارتباط کاملا آماده‌تر از سایر دانش آموزان هستند.

امسال حدود ۲۸ هزار نفر نوآموز واجد شرایط در دوره پیش‌دبستانی هستند.

برچسب‌ها قم اداره کل آموزش و پرورش قم وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم اداره کل آموزش و پرورش قم وزارت آموزش و پرورش قم اداره کل آموزش و پرورش قم وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور دوره پیش دبستانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از موزه‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ملکه گلمغانی زاده اصل گفت: امسال بیش از ۸۰۰ اثر تاریخیِ دوره‌های مختلفِ پیش از تاریخ تا دوره اسلامی و آثار به دست آمده از کاوش‌های اخیر با هدف معرفی فرهنگ و تاریخ منطقه در موزه‌های استان اردبیل به نمایش گذاشته شده و مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.

مدیر موزه‌های استان اردبیل افزود: بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به عنوان میراثی جهانی و موزه‌های چینی خانه، باستان شناسی و صنایع دستی بیشتر مورد توجه بازدیدکنندگان بوده و میزان بازدید‌ها در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است. استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی در ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است.

دیگر خبرها

  • خرمدره شهر تپه های تاریخی و کوچه باغ های زیبا
  • آموزش ۵هزار نفر در دوره‌های موسسه تحقیقات دیم
  • دوره های آموزشی موسسه تحقیقات دیم برای ۵هزار نفر
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • آموزش کالیبره کردن باتری گوشی؛ دوام شارژ موبایل خود را افزایش دهید
  • قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار نفر از موزه‌های اردبیل