Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@23:20:52 GMT

(تصویر) تجمع اساتید دانشگاه آزاد مقابل مجلس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۴۷۱۷

(تصویر) تجمع اساتید دانشگاه آزاد مقابل مجلس

فرارو- اعتراضات صنفی به اساتید دانشگاه هم رسیده است. جمعی از اساتید دانشگاه آزاد صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. 

تجمع کنندگان خواستار همطرازی حقوق و مزایا اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد با دانشگاه های دولتی شدند.

نمایندگان تجمع کنندگان در این تجمع با چند تن از نمایندگان مجلس از جمله امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس پیرامون مطالبات خود گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نامه تجمع کنندگان که به امضای بسیاری از اساتید رسیده بود، تحویل دفتر رئیس مجلس شد.

متن نامه اساتید دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

ضمن عرض سلام و تقدیم احترام،

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رسالت و شرافت انسانی خود همواره کوشیده‌اند تا علم، تخصص و تعهد را به یکدیگر گره بزنند و بتوانند جامعه‌ای بالنده در راستای ارزش‌های انسانی بسازند.

بدیهی است که تحقق اهداف و آرمان‌های والایی که این دانشگاه دارد نیازمند مساعدت و حمایت تمامی ارکان نظام اسلامی است. اهم خواسته‌های برحق دانشگاهیان در راستای تحقق این اهداف، توجه جدی به برآوردن مطالبات زیر است:

۱- همسان‌سازی حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه دولتی

۲- ساماندهی شخصیت حقوقی و اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی

۳- منظور نمودن ردیف بودجه دولتی برای دانشگاه آزاد اسلامی

۴- اعمال افزایش ۵۰ درصدی حقوق سال ۱۳۹۹ مصوب هیأت محترم امنا

کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور خود را محق می‌دانند تا جهت احقاق حق خود از طریق تمامی مجاری قانونی موجود، اقدامات لازم را پیگیری نموده و این بیانیه جهت اطلاع‌رسانی به مجریان قانون در تمامی حوزه‌هاست.

امضاکنندگان این بیانیه متعهد می‌شوند جهت نیل به اهداف پیش‌گفته از هر گونه مساعدتی دریغ ننموده و همراهی خود را بدینوسیله اعلام می‌دارند.

 

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام خدایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در دیدار با شهردار میاندوآب گفت: زمین سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب مشکل سند مالکیت دارد و در این زمینه اقدامات صورت گرفته، اما نتیجه نداده است.

وی با ابراز نگرانی از نبود پایان کار و سند مالکیت از شهردار میاندوآب خواست تا برای صدور پایان کار و اخذ سند برای املاک دانشگاه همکاری‌های لازم را با دانشگاه داشته باشند.

بابک محمدزاده شهردار میاندوآب هم در این نشست قول مساعد داد در رایزنی با ادارات ذیربط مشکل پایان کار و سند مالکیت دانشگاه آزاد اسلامی را با حضور فرماندار ویژه میاندوآب و نهاد‌های ذیربط در آینده نزدیک رفع کند و شهرداری در این زمینه به‌عنوان نهاد تأثیرگذار و متولی همکاری‌های لازم را در این باره انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب