Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ظهیری مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو گفت: با واردات این راکتور‌ها سالیانه میلیون‌ها دلار ارز از کشور خارج می‌شد.

او افزود: با تولید این راکتور علاوه بر تامین نیاز داخل علاوه بر بومی سازی این محصول امکان صادرات به دیگر کشور‌ها هم فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظهیری گفت: این راکتور‌ها در شبکه‌های AC مورد استفاده قرار می‌گیرند تا جریان و ولتاژ اضافه در شبکه‌های انتقال برق قدرت محدود شوند.

مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو با بیان اینکه تمامی دانش فنی ساخت این راکتور داخلی است، افزود: مطابق با تمامی استاندارد‌های معتبر جهانی و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می‌باشد.

ظهیری ادامه داد: مصرف کننده نهایی این راکتور‌ها شرکت توانیر است که تا به امروز از کشور‌های مختلف وارد می‌شد، اما با طراحی، ساخت و انجام موفقیت آمیز تست نهایی، از این پس نیاز کشور به صورت داخلی تامین می‌شود.

او افزود: تولید این راکتور از جمله مواردی بود که در ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری در اردیبهشت امسال، قول تولید و ساخت داخل آن را به معظم له داده بودیم و امروز بسیار خوشحالیم که به عهدمان وفا کردیم و امیدواریم این موفقیت برگ سبزی از سوی سربازان عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی در گروه ایران ترانسفو و صنعت برق کشور موجب رضایت وجود مبارک و عزیز رهبری فرزانه باشد.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ایران ترانسفو تولید راکتور ایران ترانسفو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • اوکراین با حمایت آمریکا انرژی هسته‌ای خود را گسترش می‌دهد
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم
  • قزاقستان ساخت خط لوله در دریای خزر را بررسی می‌کند
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور توسط وزارت نفت اعلام شد
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟