Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@21:46:50 GMT

بازگشایی تالار‌ها بعد از یک سال +مقررات جدید

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۵۳۱۳

بازگشایی تالار‌ها بعد از یک سال +مقررات جدید

رویداد۲۴ خسرو ابراهیمی نیا اظهار کرد: بازگشایی تالارها به این معنی نیست که مهمانی برگزار می شود، بلکه فقط مجوز فعالیت به صنوف این رسته داده شده است. 

نایب رئیس دوم اتاق اصناف تهران با بیان اینکه مانند گذشته صاحبان تالارها موظف به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت هستند، گفت: این واحدها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از یک سوم ظرفیت، استفاده از لوازم یکبار مصرف مانند قند، شکر، نمک، فلفل و استفاده از ماسک و دستکش برای همه کارکنان و با تاییدیه اتحادیه فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از ممنوعیت پذیرایی سلف سرویس به دلیل لمس آن از سوی افراد مختلف و بالا بردن ریسک ابتلا به بیماری در تالارها خبر داد.

بیشتر بخوانید: خسارت میلیاردی تالار‌های پذیرایی در پی شیوع کرونا

ابراهیمی نیا در پایان از شهروندان خواست که در برگزاری مراسم ها فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تاکید کرد که فعالیت این واحدها از سوی سازمان‌های ناظر از جمله وزارت بهداشت، اتاق اصناف و نمایندگان اتحادیه رصد خواهد شد.

در پی شیوع ویروس کرونا، تالارهای پذیرایی به عنوان مشاغل پرخطر از اسفندماه سال گذشته تعطیل شدند، اما حالا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق زرد اجاره فعالیت پیدا کردند. این مقام صنفی پیش‌تر از از ورشکستگی کامل این صنف خبر داده و گفته بود که تسهیلات کرونایی هم نتوانسته به اعضای این صنف کمک کند. او همچنین گفته بود که بر اساس برآوردها حدود ۱۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در پی تعطیلی تالارها بیکار شده اند.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تالارهای پذیرایی ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر امروز در همایش استانی هفته ملی سلامت در مازندران مردمی‌سازی سلامت را گامی در جهت برقراری عدالت عنوان کرد و گفت: ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند.

رضا صفری شعار هفته سلامت را سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت عنوان کرد و افزود: پزشک خانواده شهری در ساتان مصداق بارز این شعار است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۴۳۰ هزار سفیر سلامت در میان اقشار مختلف پیام‌رسان مسائل بهداشتی هستند، تصریح کرد: کمک خیران تاثیرات شگرفی بر ارتقای حوزه سلامت دارد و در جدیدترین اقدام خیران در مرکز سلامت روستای آبلو نکا ۱۲ میلیارد تومان کمک کردند که قابل تقدیر است.

صفری با اشاره به اینکه با شعار مردمی‌سازی سلامت امکانات درمانی چندین برابر می‌شود، خاطرنشان کرد: با کمک صداوسیما و رسانه‌های مختلف، سطح سواد سلامت مردم را باید ارتقاء ببخشیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹۰ درصد خدمات‌گیرندگان رضایت داشتند، تصریح کرد: با اجرای پویش مصرف ماهانه ویتامین دی، در حال حاضر وضعیت سطح ویتامین دی مردم استان تغییر کرده و رو به بهبودی است.

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است