Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@13:33:17 GMT

آغاز استخدام ۳۹ هزار نفر در وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۵۳۵۹

ساعت24-معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: برگزاری بزرگ ترین آزمون استخدامی تاریخ وزارت بهداشت برای جذب و بکارگیری ۳۸هزار و ۹۵۲ نیروی انسانی جدید، نشان دهنده همکاری و همدلی با حوزه سلامت کشور است.

دکتر سیدکامل تقوی نژاد با بیان اینکه برگزاری بزرگ ترین آزمون استخدامی تاریخ وزارت بهداشت برای جذب و بکارگیری ۳۸هزار و ۹۵۲ نیروی انسانی جدید، نشان دهنده همکاری و همدلی با حوزه سلامت کشور است، گفت: این دستاوردهای مهم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهوری مبنی بر تامین نیروی انسانی و تقویت مالی وزارت بهداشت انجام شده است که بخش عمده ای از مشکلات این حوزه تخصصی، که می توانست خللی در خدمت رسانی در این روزهای مبارزه با بیماری کرونا، ایجاد کند را رفع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در دوسال اخیر، با تلاش های بی وقفه وزیر بهداشت، در کنار همراهی و همکاری بسیار خوب سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی، موفق شدیم بالغ بر ۵۲ هزار مجوز استخدامی جدید برای حوزه سلامت کشور دریافت کنیم؛ این در حالی است که مجموع مجوزهای صادره از سال ۱۳۹۲ تا انتهای سال ۱۳۹۷ در مجموع ۳۵ هزار و ۴۲۲ مجوز، بوده است.

تقوی نژاد اظهار کرد: ترکیب دیدگاه های ستادی و محیطی در تقسیم بندی مجوزهای اعلام شده، باعث شد رضایت عمومی در دانشگاه ها و وزارت بهداشت ایجاد و بر اساس نیازها و شاخص ها اقدام لازم صورت گیرد، به گونه ای که همکارانم در معاونت های توسعه کشور در ۴۸ ساعت گذشته به صورت مرتب و با انگیزه کافی در ثبت اطلاعات درخواستی برای انتشار آزمون، نهایت ازخودگذشتگی و همراهی را نشان دادند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت تصریح کرد: به همین دلیل، آزمون بهمن سال جاری شمولیت قابل توجهی در حوزه تامین نیروی انسانی دارد، به گونه ای که برای بیمارستان های تازه تاسیس و فعال بالغ بر ۱۵ هزار نیروی انسانی، مراکز بهداشتی برای اولین بار بالغ بر ۸هزار نیرو، اورژانس ۱۱۵ تعداد ۳ هزار و ۷۰۰ نیرو و سازمان غذا و دارو، ستاد دانشگاه های علوم پزشکی و انتقال خون نیز بخش دیگری از مجوزهای این آزمون را شامل شوند.

تقوی نژاد در پایان گفت: در این آزمون همچنین خدمات مدافعان سلامت نیز در نظر گرفته شده  است و برای این عزیزان امتیازهایی لحاظ شده که اطلاع رسانی خواهد شد. ضمن اینکه همچنان در تلاش هستیم موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی وزارت بهداشت را از طریق راهکارهای قانونی به سرانجام برسانیم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وزارت بهداشت نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از زمان آغاز نام‌نویسی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ (سه شنبه هفتم فروردین) تاکنون بیش از ۱۹۵ هزار نفر داوطلب برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کریمیان اظهار کرد: مهلت نام‌نویسی در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، تا دوازدهم فروردین ادامه دارد و تمدید نخواهد شد.

وی افزود: از زمان آغاز نام‌نویسی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ (سه شنبه هفتم فروردین) تاکنون بیش از ۱۹۵ هزار نفر داوطلب برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند.

لازم به ذکر است، نام‌نویسی در این آزمون از هفتم فروردین ماه جاری آغاز شده است و متقاضیان شرکت در آزمون سراسری برای نام نویسی باید به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و فرم مربوط به نام نویسی در این آزمون را تکمیل و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 739952

دیگر خبرها

  • در سال جدید چه استخدام‌هایی خواهیم داشت؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ /کدام وزارتخانه بیشترین استخدام را دارد؟
  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • استعمار غربی‌ها در استخدام پرستار از کشور‌های فقیر
  • ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • نوروز؛ مبنای جدید هنجار سازی در روابط بین الملل