Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، معاونین و روسای ستادی با جهاندیده مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان در محل اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاریی برنا ، در این دیدار تصمیمات بسیار مهمی در خصوص حمایت از باشگاههای ورزشی و همچنین سازمان‌های مردم نهاد جوانان که بر اثر بیماری منحوس کرونا دچار آسیب شده بودند، اتخاذ شد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای دستورالعمل های جدید پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای فعالیتها و کسب و کارهای آسیب‌دیدگی از کرونا ویژه حوزه ورزش و جوانان تشکیل کارگروه مشترک اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان در خصوص حمایت از باشگاه های ورزشی و سمن های آسیب دیده و اختصاص تسهیلات بیشتر به آنها اعطای تسهیلات با نرخ سود 12 درصد و تا سقف 960 میلیون تومان به اماکن، باشگاه‌های ورزشی و سمن ها که در سامانه کارا ثبت نام کرده و خواهند کرد.   تاکنون بیش از 31 باشگاه ورزشی جهت اخذ تسهیلات اشتغالزایی در سامانه کارا ثبت‌نام و از این تسهیلات استفاده کرده اند.   اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان با همفکری و هم افزایی بیشتر تلاش خواهند کرد تسهیلات اشتغالزایی بیشتری را برای باشگاه‌ها ورزشی و سمن ها جذب کنند.   رفع مشکلات و موانع بانکی جهت گرفتن تسهیلات اشتغال زایی و همچنین جلسه با بانک‌های عامل در دستور کار قرار خواهد گرفت.   حمایت دو وزارتخانه ورزش و جوانان و کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشور و پیگیری های لازم در خصوص اختصاص تسهیلات بیشتر برای طرح های اشتغالزایی استان سیستان و بلوچستان برای اولین بار سازمان های مردم نهاد جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز می توانند برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی در سامانه کارا ثبت نام کرده و از این تسهیلات استفاده کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اعطای تسهیلات اشتغالزایی باشگاه ها ورزشی تعاون و رفاه اجتماعی تسهیلات اشتغالزایی سیستان و بلوچستان کل ورزش و جوانان ورزشی و سمن ها باشگاه ها اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟

 متاسفانه امروز یکی از شهروندان ابهری با حضور در اداره ورزش و جوانان ابهر(زنجان)، با چاقوی شخصی خود در آبدارخانه این اداره اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش تسنیم، یک شخص امروز پس از حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر، بدون درگیری با شخص خاصی، در آبدارخانه این اداره خودکشی کرده است.

این شهروند پس از خروج از آبدارخانه به دلیل خونریزی نقش بر زمین شده و تلاش نیروهای اورژانس نیز نتیجه‌بخش نبوده است؛ طبق گفته حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، تصاویر ورود و خروج این شخص توسط دوربین‌های مدار بسته ثبت شده است.

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در پی وقوع اتفاق ناگوار خودزنی منجر به فوت یکی از شاغلین سابق هیئت‌های ورزشی شهرستان که (از سال 96 رابطه کاری‌اش با مجموعه قطع شده بود) با چاقویی که به همراه خود داشت، با بررسی اولیه و مشاهده فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته اداره مشخص شد که فرد مورد نظر بدون هیچگونه مواجه‌ و یا درگیری و یا مکالمه خاصی با کارکنان و عوامل اداره مستقیم وارد آبدارخانه شده و کمتر از یک دقیقه با خونریزی شدید از ناحیه گلو از ساختمان اداره خارج و وارد محوطه اداره می‌شود.

وی گفت: پس از اطلاع مراجعین و کارکنان و تماس با اورژانس و پلیس، وی توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شود؛ موضوع توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی بوده و گزارش تکمیلی پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و مراجع دیگر اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است