Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، طبق شنیده های خبرنگار فارس، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری منطقه یک شیراز پس از چند سال کار در سمت مدیریتی به تازگی در گزینش این نهاد رد شده است.

مهدی سادات شجاعی که به واسطه رابطه نزدیک فامیلی با رئیس کنونی شورای شهر شیراز پس از روی کار آمدن شورای پنجم در شهرداری شیراز به کار گرفته شد، اکنون در ماه های آخر عمر شورای لیست امید شنیده شده که در گزینش شهرداری مردود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سادات شجاعی که بدون هیچ تجربه ای از همان بدو ورود در مناصب مدیریتی قرار گرفته، حواشی بسیاری نیز داشته است که در آخرین آن موارد می توان به سنگفرش خیابان ارم و آبنمای بلوار دانشجو اشاره کرد.

تماس های مکرر خبرنگار فارس با علی شمس الدینی، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز به نتیجه ای نرسید و وی سکوت را بر توضیح ترجیح داد.

تایید رئیس شورای شهر شیراز بر رد شدن گزینش اقوامش

در ادامه، خبرنگار فارس با سید عبدالرزاق موسوی، رئیس شورای شهر شیراز تماس گرفت و موضوع را از وی جویا شد. موسوی پس از شنیدن این مطلب بسیار عصبانی شده و با خشم پاسخ داد که چرا از من سوال می کنید؟ از اقوام من باشد، چه ارتباطی با من دارد؟

وی ادامه داد: چهار هزار نیرو در شهرداری آورده شده و بسیاری را گزینش تایید نکرده است، چرا راجع به ایشان از من سوال می کنید؟

موسوی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اگر فردی در گزینش رد شده باشد، تکلیفش چیست؟ گفت: هیچ ارتباطی با من ندارد و مسئول به کارگیری، نیروی انسانی شهردار شیراز می باشد و باید از شهردار سوال کنید.

غلامرضا نامورچی، شهردار منطقه یک شیراز نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

همچنین طبق شنیده های خبرنگار فارس، عده ای از نزدیکان مهدی سادات شجاعی با فشار بر مسئولین رده بالای استان و شهرداری شیراز سعی بر نادیده گرفتن عدم گزینش وی دارند تا به هر طریق ممکن وی را در بدنه شهرداری شیراز حفظ نمایند.

سادات شجاعی که به تازگی به همراه خانواده از سفر کیش به خرج شهرداری شیراز بازگشته، از فعالین حزبی و سیاسی اصلاح طلبان در شیراز می باشد که در عرصه های مختلف انتخاباتی و فعالیت های حزبی از پای کارهای این جریان بوده و به طور معمول ردپایی از وی در غالب فعالیت های حزبی اصلاح طلبان دیده می شود.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز شهرداری اصلاح طلبان سرمایه انسانی شهرداری شیراز خبرنگار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عملیات اجرایی زیرسازی در کوی ۲۰ خیابان گلشن از سوی شهرداری منطقه دو ارومیه در حال اجرا است.

 در حال حاضر با تلاش عوامل فنی و اجرایی واحد امانی این منطقه، عملیات اجرایی زیرسازی کوی ۲٠ خیابان گلشن در سطح منطقه دو شهرداری ارومیه در حال انجام است.

 

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی