Web Analytics Made Easy - Statcounter

عین الله طالبی از اتمام اعتبار کارت های تردد بین شهری در مازندران خبر داد و گفت: افراد غیربومی و مسافر در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را ندارند و فقط مجاز هستند از کنارگذرها و کمربندی ها عبور کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عین الله طالبی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به مصوبات جلسه مورخ ۲۰ دی ماه ۹۹ کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونای استان در خصوص اعمال محدودیت‌های جدید تردد بمنظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان، اظهار کرد: دستورالعمل‌های ابلاغی در راستای اعمال دقیق محدودیت‌های تردد صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: با عنایت بر دستورالعمل ابلاغی صرفاً افراد بومی ساکن هر شهرستان مجاز به تردد در آن شهرستان هستند و ورود افراد غیرساکن به شهرها  ممنوع است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ارائه مدارکی نظیر کارت ملی متعلق به شهرستان، پلاک خودرو و یا بیمه نامه مرتبط با شهرستان، کارت شناسایی ادارات، کارخانجات و نهادها و یا برگ ماموریت اداری و پروانه کسب و سند مالکیت، ملاک تردد افراد است، افزود: در مواقع اضطراری همچون انجام امورات پزشکی و قضایی بصورت محدود و با صدور برگه فقط به مدت ۴۸ ساعت افراد  می توانند در شهرستان های غیر محل سکونت تردد کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: افراد غیربومی و مسافر در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را ندارند و فقط مجاز هستند از کنارگذرها و کمربندی ها عبور کنند.

​​​​طالبی افزود: خودروهای امدادی درمانی سرویس‌های اداری و کارگری،حمل بار،کالاها و مایحتاج اساسی مردم و واحدهای تولید مشمول ممنوعیت ها نمی‌شوند.

وی در پایان گفت:کارت های تردد قبلی از ساعت ۸صبح روز سه شنبه۲۳ دی ماه۹۹فاقد اعتبار است، نیروی انتظامی موظف است نسبت به تشدید نظارت در ایستگاه های بازرسی اقدام کند و سپاه و هلال احمر در صورت درخواست فرماندهی نیروی انتظامی جهت تامین نیروی انسانی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهرام جباری گفت: در یکماه اخیر ۲ طرح بازرسی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان خوزستان برگزار شد و در همین رابطه نظارت‌ها به ویژه بر نحوه توزیع و فروش کالای اساسی شدت گرفت و حاصل این نظارت‌ها منجر به تشکیل ۲ هزار و ۷۷ تخلف صنفی شد.

وی افزود: به دلیل افزایش بازرسی‌ها و مشارکت برخی دستگاه‌های نظارتی با اداره کل صمت استان در نظارت از بازار تخلفات بیشتری شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جباری ارزش ریالی این میزان پرونده تخلف صنفی را ۴۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مدت یاد شده ۴ هزار و ۱۹۱ بازرسی از بازار و واحد‌های تولیدی در استان انجام شده است.


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان با اشاره به انواع تخلفات صورت گرفته می‌گوید: درج نکردن قیمت و گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور و کم فروشی عمده تخلفات بوده است.

به گفته جباری؛ بیشترین تخلف‌های صنفی در بخش کالا‌های خوراکی و صنایع غذایی استان خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل