Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران نشست مقابله با ویروس کرونا با حضور فرماندار و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی خوانپایه با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و بازگشایی برخی از پایه‌های تحصیلی  در شهرهای با وضعیت زرد و آبی  اظهار کرد:  کلاس‌های درس پایه های اول و دوم  دبستان از اول بهمن ماه به صورت حضوری در مدارس دایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به تجاربی که وجود دارد بازگشایی مدارس با تمهیدات لازم انجام می‌گیرد ، افزود: کلاس‌های درس  پایه‌ها اول و دوم دبستان با حضور 10 دانش آموز در هر کلاس برگزار می‌شود.

فرماندار گچساران ادامه داد: همچنین در سطح روستاها مدارسی که کمتر از 50 نفر دانش آموزان دارند با رعایت پروتکل بهداشتی بازگشایی می‌شود.

وی در ادامه به  بازگشایی تالارهای پذیرایی اشاره و ابراز کرد:  تالارهایی پذیرایی با یک سوم بازگشایی می‌شود.

خوانپایه عنوان کرد:  صاحبان تالارهای پذیرایی  در زمینه رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری بین صندلی ها و ورودی تالارها به تب سنج مجهز شود، اقدام کنند.

فرماندار گچساران با تاکید براینکه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در وردی تالارهای پذیرایی  به مهمان‌ها شود، تصریح کرد: تالارهای پذیرایی به صورت مستمر در این مدت ضدعفونی و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری شود.

خوانپایه در ادامه عنوان کرد:  همچنین ورود دانش آموزان به مدارس با ماسک الزامی است.

وی ادامه داد: موضوع دیگر روشنایی پارک ها و بوستان ها است که از امروز روشنایی پارک ها انجام می شود.

فرماندار گچساران در ادامه خواستار بیماریابی و افراد دارای بیمار زمینه‌ای در طرح محله محور شهید سلیمانی شد، و گفت: در مناطقی که آلوده هستند در زمینه بیماریابی و قرنطینه به خصوص در مناطق روستایی این مراقبت ها انجام گیرد.

خوانپایه خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون برای جذب نیروی کار با رعایت کامل پروتکل بهداشتی انجام شود.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان مدارس بازگشایی گچساران تالارهای پذیرایی پایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان گفت: اصفهان به‌عنوان یک باغ شهر مطالبه شرعی و قانونی با عنوان «حقابه» دارد، اما در بازگشایی‌های زاینده‌رود حقوق شهر محقق نشده و منجر به چند مسئله از جمله فرونشست و تهی شدن سفره‌های زیرزمینی شده است.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود رو به تعطیلی است، اظهار کرد: توقع و انتظار شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم مدیریت شهری بر این بود که اتفاق خوبی برای حال مردم در استان اصفهان و مرکزیت کشور رخ دهد، به همین دلیل موضوع آب به‌عنوان یکی از مواردی که می‌توانست در بهبود شرایط اجتماعی، روحی و روانی مردم مؤثر باشد، مطرح و اقدامات خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه حمایت بیشتر از این موضوع لازمه شدت گرفتن کارهای دبیرخانه زاینده‌رود بود، افزود: شهردار اصفهان باید در این زمینه مطالبه‌گر و مجری برنامه‌های مد نظر شورای اسلامی شهر و شهرداری باشد، البته طی شش ماه گذشته تلاش‌های زیادی داشتیم، اما معتقدیم به رغم اینکه تمایل برای انجام کار وجود دارد، به هر دلیلی در انجام آن تعلل صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قصد من از پرداختن به موضوع رو به تعطیل بودن دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود این است که مدیریت شهری را نسبت درخواست عمومی مردم اصفهان، افزایش امید در این کلان‌شهر و رفع مشکلات معیشتی مردم، به‌ویژه بهبود وضعیت مناطق غربی و شرقی و شامل باغات و مزارع کشاورزی است، گفت: به‌نظر می‌رسد این موضوع با جدیت پیگیری نمی‌شود، توقع از مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان این است که کار ویژه‌تری در این راستا انجام دهند.

نادرالاصلی تاکید کرد: شهر اصفهان به‌عنوان یک باغ شهر مطالبه شرعی و قانونی با عنوان «حقابه» دارد، اما در بازگشایی‌های زاینده‌رود حقوق شهر محقق نشده است و منجر به چند مسئله از جمله فرونشست و تهی شدن سفره‌های زیرزمینی شده است، ادامه داد: جاری نشدن آب در مادی‌ها، وضعیت فضای سبز و مشکلات زیست‌محیطی را دو چندان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه این موارد حقوق مردم اصفهان است و باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: به‌عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید می‌کنم که اگرچه شهرداری نمی‌تواند آب را جاری کند، اما می‌تواند مطالبه‌گر و پیگیر خواسته‌ها از سازمان‌ها و نهادها باشد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: توقع دارم شخص شهردار از جایگاه حقوقی و اداره حقوقی مجموعه شهرداری برای پیگیری حق خود از مبادی قضائی و حقوقی اقدام جدی انجام دهد.

کد خبر 746550

دیگر خبرها

  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • انجام ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی در شرکت نفت گچساران
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد
  • مدیریت بازماندگان از تحصیل توسط متولیان مراقبت از آسیب‌های اجتماعی
  • ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی با هدف افزایش تولید نفت در گچساران
  • نزاع گفتمانی ایران و رژیم صهیونیستی درگیری ان‌ها را به نقطه فعلی محدود نخواهد کرد