Web Analytics Made Easy - Statcounter

می‌خواهیم سوابق حامد لک و رشید مظاهری را بررسی کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی برای آنها در تقابل‌های گذشته برابر استقلال و پرسپولیس رخ داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آماده‌ترین بازیکنان استقلال و پرسپولیس قبل از دربی دروازه‌بان‌های این دو تیم هستند که بهترین عملکرد را بین دروازه‌بان‌های لیگ برتری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک و مظاهری آمار مشابهی در این فصل ثبت کردند و در تعداد بازی مساوی به یک اندازه گل خوردند و تعداد کلین‌شیت‌های آنها هم برابر است. درخشش لک و مظاهری در بازی‌های اخیر سرخابی‌های پایتخت اجازه نداد دو تیم امتیازات حساسی را از دست بدهند و به طور مثال مظاهری و لک اگر در دو بازی آخر استقلال و پرسپولیس درون دروازه نمی‌ایستادند، حالا سرخابی‌ها با دو باخت متوالی باید برای دربی آماده می‌شدند.

لک و رشید بهترین دروازه‌بانان فعلی لیگ برتر هستند اما باید برای اولین بار در دربی به میدان بروند که استرس و فشار این بازی را تا به حال تحمل نکرده‌اند. شاید غیبت تماشاگران باعث شود فشار و استرس از روی دروازه‌بان‌ها برداشته شود اما با این حال دربی بزرگ‌ترین بازی لیگ برتر است و کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند آینده فوتبال یک بازیکن را تغییر دهد. به طور مثال رادو قرار بود در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا دروازه‌بان اصلی پرسپولیس باشد ولی دریافت دو گل در بازی جام ‌حذفی و عدم موفقیت در پنالتی‌ها باعث شد پرسپولیس دنبال یک دروازه‌بان اول برای تیمش باشد. در طرف مقابل سیدحسین حسینی هم به دلیل دریافت گل در بازی‌های حساس نتوانست نظر کادر فنی را جلب کند تا مظاهری استقلالی شود. بازیکن بازی‌های بزرگ بودن کار هر کسی نیست و آیا مظاهری و لک از پس این کار بزرگ برمی‌آیند؟

لک و مظاهری حدود ۱۰ سال است سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و برابر استقلال و پرسپولیس بازی‌های زیادی انجام دادند که تجارب تلخ و شیرینی را برای آنها به همراه داشته است. حالا فرصت رسیده تا تجارب گذشته خود را برابر این دو تیم به نمایش بگذارند. در ادامه می‌خواهیم سوابق این دو دروازه‌بان را بررسی کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی برای آنها در تقابل‌های گذشته برابر استقلال و پرسپولیس رخ داد.

* رشید مظاهری اولین بازی لیگ برتری خود برابر پرسپولیس را در لیگ یازدهم انجام داد که بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس تمام شد. این اولین تجربه دروازه‌بانی او در لیگ برتر هم بود.
* حامد لک هم مثل مظاهری اولین تجربه حضورش برابر استقلال در لیگ یازدهم بود که این بازی با تساوی به پایان رسید.
* لک در ۹ فصل از لیگ برتر برابر استقلال قرار گرفته اما مظاهری در ۷ فصل فرصت بازی برابر استقلال را پیدا کرد.
* علی علیپور با ۴ گل زده رکورددار گلزنی با پیراهن پرسپولیس برابر رشید مظاهری است و در استقلال هم آرش برهانی با پیراهن استقلال ۵ بار موفق به باز کردن دروازه حامد لک در لیگ برتر شد.
* شیخ دیاباته تنها بازیکن لیست استقلال است که با پیراهن این تیم توانسته دروازه لک را باز کند اما جالب است بدانید در کادر فنی این تیم عمران‌زاده و برهانی با پیراهن استقلال به لک گل زده‌اند.
* در پرسپولیس امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری سابقه گلزنی با پیراهن پرسپولیس به رشید مظاهری را دارند.
* حامد در دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته برابر استقلال با کارت زرد داور جریمه شد.

نگاهی آماری به عملکرد لک و مظاهری در تقابل با استقلال و پرسپولیس

حامد لک
بازی‌: ۱۵
دقایق بازی‌: ۱۳۲۰
برد: ۴
تساوی‌: ۶
باخت‌: ۵
گل خورده‌: ۱۶
میانگین گل خورده در هر بازی‌: ۰۶/۱
کلین‌شیت‌: ۳
درصد کلین‌شیت‌: ۱۹ درصد
بیشترین گل خورده در یک بازی :۳ (‌استقلال ۳- صبا صفر) ‌لیگ یازدهم
کارت زرد: ‌۴

رشید مظاهری
بازی‌: ۱۲
دقایق بازی‌: ۱۰۸۰
برد: ۵
تساوی‌: ۳
باخت‌: ۴
گل خورده‌: ۱۶
میانگین گل خورده در هر بازی‌: ۳۳/۱
کلین‌شیت‌: ۴
درصد کلین‌شیت‌: ۳۳ درصد
بیشترین گل خورده در یک بازی‌: ۴ (پرسپولیس ۴- ذوب‌آهن صفر) ‌لیگ هفدهم
کارت زرد: ۰

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا وحید امیری امید عالیشاه کمال کامیابی نیا وحید امیری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش مهدی طارمی جام جهانی کریستیانو رونالدو استقلال و پرسپولیس برابر استقلال رشید مظاهری لک و مظاهری گل خورده دروازه بان لیگ برتر کلین شیت حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد سهام سرخابی‌ها برای واگذاری، دوباره آگهی شد

سهام هر یک از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای واگذاری از طریق مزایده آگهی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سازمان خصوصی‌سازی با انتشار آگهی اعلام کرد قصد دارد به استناد سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، سهام قابل واگذاری در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را با رعایت دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی و احراز و پالایش اهلیت مدیریتی در واگذاری‌ها از طریق مزایده عرضه و واگذار کند.

بر اساس این گزارش، ‌85 درصد سهام باشگاه پرسپولیس معادل 8 میلیارد و 937 میلیون و 762 هزار و 750 سهم این شرکت به ارزش کل پایه 31 هزار و 907 میلیارد ریال و 85 درصد سهام باشگاه استقلال شامل 9 میلیارد و 172 میلیون و 477 هزار و 500 سهم به ارزش کل پایه 27 هزار و 480 میلیارد ریال واگذار خواهد شد.

سهام این دو باشگاه به صورت قسطی در مدت 6 سال به صورت اقساط 6 ماهه با پرداخت حصه نقدی 10 درصدی، برای این واگذاری آگهی شده است و زمان مزایده آنها نیز توسط فرابورس ایران اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • شایعه محال؛ افسانه عجیب راه دادن مربیان سرخابی به پرسپولیس و استقلال
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • ۸۵ درصد سهام سرخابی‌ها برای واگذاری، دوباره آگهی شد
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود