Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مراسم امضای قراردادهای مرحله سوم طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار گفت: امروز در برخی پروژه‌های این طرح به تولید نفت دست یافته‌ایم که بسیار نویدبخش است. قراردادهایی که امروز امضا می‌شود در مجموع به ارزش ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیارد دلار خواهد بود و با اجرای کامل قراردادهای امروز ۹۵ هزار بشکه به تولید روزانه نفت کشور افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: برای تامین منابع این طرح، ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در سال ۹۷ منتشر شد و ۲۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز تا پایان دی‌ماه امسال منتشر می‌شود.

کرباسیان در پاسخ به این سؤال که در صورت رفع تحریم‌ها، آیا ایران قادر به احیای بازار خود خواهد بود، گفت: در مدت تحریم‌ها چرخ توسعه نفت متوقف نماند، ظرفیت‌های خوبی ایجاد شد و می‌توانیم سهم‌مان را از بازار بگیریم.

هشت قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار، امروز (۲۲ دی‌ماه)، با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران نفتی، میان شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و نفت فلات قاره ایران (کارفرمایان) و شرکت‌های پیمانکار ایرانی امضا شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تامین مالی مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت اوراق مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر تامین مالی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه توانستیم از ۳۰ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، مبلغ ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان یا به عبارتی بالغ بر ۲۱ درصد اوراق را به مشهد اختصاص دهیم.

 سید محمد عنبری افزود: براساس بند "د" تبصره "۵" بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، به شهرداری‌ها مجوز داده شد تا اوراق مشارکت برای احداث خطوط ریلی، خرید اتوبوس و بازسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی (ع) و احیا و بازسازی بافت فرسوده شهری منتشر کنند.

وی افزود: از این میزان اوراق، هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان شامل هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به خطوط ریلی و ۳۰۰ میلیارد تومان به خرید اتوبوس اختصاص یافته است که ۵۰ درصد آن را دولت پرداخت می‌کند.

او گفت:همچنین چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از اوراق به نوسازی بافت‌های فرسوده تعلق گرفت که شامل دو هزار میلیارد تومان برای بازسازی بافت پیرامون حرم رضوی، هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی بافت‌های فرسوده عامل، آبکوه و میدان شهدا و ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای خط سه قطار شهری منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • اعلام جزئیات تأمین مالی زنجیره تأمین در سال ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ |برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار
  • مشارکت مردم در رشد تولید مسکن چگونه است؟
  • پیش بینی ۳.۲ همت تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • «جنگ داخلی» صدرنشین تازه گیشه هالیوود شد