Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:17:54 GMT

تزریق واکسن تقلبی به پیرزن 92 ساله

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۴۷۱۵۴

تزریق واکسن تقلبی به پیرزن 92 ساله

پلیس جستجوهای خود را برای دستگیری جوانی که به یک پیرزن 92 ساله واکسن تقلبی کرونا تزریق کرده بود آغاز کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، این جوان در ازای تزریق واکسن تقلبی کرونا از این پیرزن مبلغ 217 دلار پول نقد دریافت کرده است.
بنا بر گزارشهای پلیس اسکاتلندیارد انگلیس ماموران با استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته امیدوارند هر چه سریعتر این جوان کلاهبردار را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس با انتشار تصویر این جوان از مردم درخواست کمک کرده تا در شناسایی وی ماموران پلیس را کمک کنند و به مردم هشدار دادتا فریب این گونه کلاهبرداری ها را نخورند.
سخنگوی پلیس اسکاتلندیارد در این ارتباط بیان کرد : این جوان دو بار به در خانه پیرزن  رفته و بار دوم نیز خواستار 100 پوند پول بیشتر شده است با وجودیکه به درستی روشن نیست  چه ماده ای را به این پیرزن تزریق کرده است اما خوشبختانه وضعیت جسمانی پیرزن نرمال عنوان شده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اهدای عضو شادروان سیدجواد سجادی ۴۴ساله ساکن طبس پس از تایید مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.


جوان افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم سیدجواد سجادی، زنده یاد در روز یک شنبه 26 فرودین از بیمارستان مصطفی خمینی طبس به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی یزد منتقل شد و  روز گذشته تحت عمل جراحی عضو قرار گرفت.


وی گفت: کبد و کلیه‌ها مرحوم در بیمارستان یزد، فراهم آوری و پیوند شد. 

دیگر خبرها

  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی