Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سعید آمده رییس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم، گفت: تعطیلی‌های مکرر باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی و از سرگیری محدود فعالیت‌ها موجب شده تا بازگشت سرمایه در بخش ورزشی دیگر برای سرمایه گذاران مقرون به صرفه نباشد.

او ادامه داد: این امر موجب شده تا امسال با کاهش شدید تاسیس باشگاه‌های ورزشی جدید در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان مواجه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم، عنوان کرد: در سال‌های گذشته سرمایه گذاری در بخش ورزش به ویژه ایجاد باشگاه‌های بدن سازی و پرورش اندام یکی از موضوعات جذاب برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بود که این جذابیت با شرایط فعلی باشگاه داری در شرایط کرونا با چالش جدی مواجه شده‌است.

آمده تاکید کرد: پیش از این سالانه حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد به باشگاه‌های دارای مجوز استان افزوده می‌شد که این موضوع در امسال به دلیل شیوع کرونا با کاهش بسیار چشمگیر مواجه شده است به گونه‌ای که برخی از باشگاه‌های فعلی نیز به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه ها، به فکر تعطیلی و تغییر کاربری هستند.

رییس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم، خسارت تحمیل شده به باشگاه‌های استان در ایام شیوع کرونا را سنگین دانست و گفت: شیوع کرونا و تعطیلی‌های مکرر و طولانی مدت دست کم ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت به باشگاه‌های بدن سازی و پرورش اندام قم وارد کرد.

آمده سال ۹۹ را سالی سخت برای فعالیت باشگاه داران استان دانست و گفت: پیش بینی ما این است که در صورت اجرای واکسیناسیون و پشت سر گذاشتن شرایط کرونا، در تابستان سال آینده با جهش در فعالیت باشگاه‌ها و جبران بخش زیادی از این خسارت‌ها مواجه می‌شویم.

رییس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ضدعفونی کردن مستمر را از جمله موضوعاتی دانست که هزینه تحمیلی به باشگاه‌ها را افزایش داده است، گفت: گندزایی و ضدعفونی هزینه زیادی بر باشگاه‌ها تحمیل می‌کند که در صورتی که این مواد ضدعفونی کننده با هزینه کمتر و یا رایگان در اختیار این باشگاه‌ها قرار گیرد، بخشی از این هزینه‌های تحمیلی کاهش می‌یابد.

آمده با بیان اینکه امسال به جای افزایش باشگاه‌ها به دنبال حفظ باشگاه‌های موجود هستیم گفت: در صورتی که باشگاه‌ها بتوانند این شرایط را پشت سر بگذارند، انتظار داریم که این شرایط در سال آینده به دلیل افزایش استقبال مردم تغییر و بخش زیادی از این خسارت‌ها جبران شود.

رییس هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام قم، حفظ باشگاه‌های ورزشی در این شرایط را بسیار سخت دانست و افزود: همین که باشگاه‌داران و سرمایه‌گذارانی استان توانسته‌اند باشگاه خود را حفظ و شرایط برای فعالیت ورزشکاران را فراهم کنند کار بزرگی کرده اند.

با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت شیوع کرونا در قم روز شنبه ۱۵ دی ماه از وضعیت قرمز به نارنجی، در روز شنبه ۶ دی ماه از نارنجی به زرد و در ۲۰ دی ماه از زرد به آبی تغییر کرده است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا هیات پرورش اندام قم بخش خصوصی دستورالعمل های بهداشتی باشگاه ها ویروس کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: رویداد گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و دبیران آموزش و پرورش فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد.


مهدی عابدینی افزود: در این رویداد ارائه تجربیات موفق در زمینه‌های مختلف تحولی در مردمی سازی اموزش، تحولات و مشارکت مردمی بر پایه مدرسه، تولید محتویات درسی و آموزشی و پیشرفت مهارتی دانش اموزان ارائه می‌شود.

همچنین در این رویداد دو دوره آموزشی با نام رسالت اجتماعی معلم، ماموریت مدرسه هم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • عملیات ویژه حزب‌الله در عرب العرامشه/ خسارت سنگین به تجهیزات دشمن و زخمی شدن چندین صهیونیست + فیلم
  • ابعاد وعده صادق برای دانش‌آموزان تشریح شود
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • مقام سابق امنیتی ترکیه: خسارت پاسخ نظامی ایران سنگین بود
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • (ویدئو) اعتراف اسرائیلی‌ها به تحمیل خسارت سنگین از اقدام تنبیهی ایران