Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیردل با اشاره به اینکه ۴۰۰ خانوار در مرحله اول ثبت نام کردند، گفت: از سهم ۵۰ خانواری که به متقاضیان طرح مسکن ملی این شهرستان اختصاص پیدا کرده، ثبت‌نام ۴۲ خانوار تایید نهایی شده که تاکنون هشت خانوار آورده اولیه‌شان را واریز کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیردل، مسئول بنیادمسکن شهرستان گرمه و جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه وضعیت مسکن ملی در این شهرستان اظهار داشت: در هیچ نقطه ای از کشور واگذاری زمین به صورت دو واحدی انجام نمی گیرد، اما با توجه به پیگیری های انجام شده و موافقت های اصولی که اخذ شده است، این شرایط در شهرستان گرمه محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه سهمیه شهرستان گرمه 50 واحد در نظر گرفته شده بود، گفت: 400 خانوار در مرحله اول ثبت نام کردند که براساس استعلام مالکیتی و فرم (ج) 42 خانوار مورد تایید واقع شدند که تاکنون هشت خانوار آورده اولیه که مبلغ 40 میلیون تومان را واریز کرده اند.

شیردل اضافه کرد: براساس رایزنی های انجام شده تاکنون طی سه مرحله فرصت واریز گرفته شده است که تا انتهای دیماه سال جاری فرصت واریز در نظر گرفته شده است.

مسئول بنیادمسکن شهرستان گرمه و جاجرم با بیان اینکه خانوارها پیگیر این مبحث بوده اند که با حذف پیلوت از ساختمان روند احداث آن تسریع پیدا کند، گفت: پیلوت(پارکینگ) از روال قانونی واگذاری این زمین ها است و اگر قرار بر حذف پیلوت باشد، باید از هر قطعه زمین پانزده مترمربع کم شود.

وی یادآور شد: یکی از قوانین شهرسازی جهت صدور پروانه ساختمانی تامین پارکینگ در نقشه های اجرایی به ازای هر واحد است، که با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده شهرداری جهت صدور پروانه، حذف پیلوت این واحدها را از شورای عالی شهرسازی با مدیریت مهندس دادجو در استان با مکاتبه درخواست کند.

شیردل بیان داشت: این ملک ها 99 ساله هستند و وام یکصدمیلیونی ۱۸ درصد برای این زمین ها لحاظ شده است.

وی گفت: ثبت نام در این طرح از 18 دی ماه برای شهروندان شروع شده است که می توانند به صورت اینترنتی انجام دهند وهیچ گونه مراجعه ای به بنیاد مسکن انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان گرمه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم

مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با زمان تحویل واحد‌های طرح "نهضت ملی مسکن" در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است، اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن" از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مسکن عبور کرده است.

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

منبع: تسنیم

tags # مسکن سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده پررنگ می‌شود
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • گاز روستاهای سیل زده خراسان شمالی وصل شد
  • ۷ برنامه برای کمک به مستاجران
  • قطع گاز ۴ روستا در شهرستان جاجرم به علت جاری شدن سیلاب
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی