Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه برگزاری دربی هواداران استقلال جلوی در این باشگاه تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:35 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. در فصله چند ساعت مانده به آغاز این بازی حواشی جالبی پیرامون این دربی جذاب اتفاق افتاده که به شرح زیر است:

*تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل درب ساختمان این باشگاه حاضر شدند و به تشویق تیم خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند هوادار استقلال که امروز به دلیل شرایط کرونا نمی توانند به ورزشگاه آزادی مقابل درب باشگاه استقلال در سعادت آباد، تیمشان را تشویق کردند.

*هیات مدیره استقلال مبالغی را به عنوان پاداش برای پیروزی دربی در نظر گرفته به طوری که اسپانسر باشگاه 500 میلیون تومان، اسماعیل خلیل زاده 200 میلیون و مهدی عبدیان نیز 200 میلیون در نظر گرفته و پس از برد به بازیکنان پرداخت می‌شود.

*رضا کرمانشاهی داور پاکدشتی دربی 94 برای سرخابی ها یک هدیه جالب در نظر گرفته قرار است در اقدامی جالب سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس را به نمایندگی از مردم پاکدشت غافلگیر کند. داور پاکدشتی فوتبال ایران که برای اولین بار قضاوت دربی را تجربه می کند دست به اقدام جالبی زده است. رضا کرمانشاهی با هماهنگی فرامرز میرزایی، رییس هیات فوتبال پاکدشت دو تاج گل برای یحیی گل محمدی و محمود فکری آماده کرده تا قبل از آغاز بازی این گل ها را به سرمربیان دو تیم اهدا کند. هدف از این کار معرفی شهر پاکدشت به عنوان پایتخت گل و گیاه ایران است. رضا کرمانشاهی در پاکدشت باغ دارد و به کشاورزی و پرورش گل و گیاه مشغول است.

*کانون هواداران دو تیم با توجه عدم حضور هواداران برای حمایت از تیم‌های محبوب خود، طرح‌های موزاییکی، پرچم و نماد دو باشگاه را در ورزشگاه آزادی نصب کردند.

 در غیاب تماشاگران استقلال و پرسپولیس، کانون‌های هواداران دو باشگاه جور آنها را کشیده و با طرح‌های موزاییکی برای هم کری خواندند. تأکید بر اینکه «ما همیشه در صدر هستیم» و «ستاره‌های قهرمانی آسیا» از آن جمله هستند.

* عوامل اجرایی حاضر ورزشگاه آزادی در فاصله چند ساعت ساعت تا آغاز بازی، زمین چمن بازی را برای این دیدار مهیا کردند. خط‌کشی و کوتاه کردن چمن بخش عمده کار آنها بود.

*توئیتر رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پوستری مخصوص این بازی حساس را طراحی کرد و برای مخاطبانش به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۴۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی اعلام کرد که دربی پیش رو مقابل میلان برای او روز خاصی است.

نراتزوری‌ها این فرصت را دارند که در صورت پیروزی مقابل میلان در دربی عصر دوشنبه به میزبانی سن سیرو، قهرمانی خود را مسجل کرده و بیستمین قهرمانی تاریخ باشگاه را رقم بزنند.

اینتر با هدایت اینزاگی در 5 بازی اخیر خود در دربی دلا مادونینا مقابل میلان پیروز شده و همین آمار به آن‌ها اعتماد به نفس بیشتری قبل از این دیدار سرنوشت ساز می‌دهد.

اینزاگی در نشست خبری قبل از این بازی ابتدا درمورد احساس خودش گفت:"دربی همیشه دربی است، بنابراین احساسات بسیار زیادی وجود دارد. در روزهای اخیر ما سخت و خوب کار کرده‌ایم، فردا می‌تواند روز خاصی برای اینتر باشد."

عملکرد این فصل اینتر؟

باید صادق باشم، ما در مورد کاری که با تیم انجام می‌دهیم، صحبت کردیم. ما امسال سفری باشکوه داشته‌ایم، فردا می‌تواند روز بسیار مهمی برای همه ما باشد. ما کاری را که باید از 13 جولای تا به امروز انجام می‌دادیم را انجام داده‌ایم. کاملا می‌دانیم که چه کرده‌ایم.

اهمیت دربی حساس و مسجل شدن قهرمانی در صورت برد؟

خطرات بسیار زیاد است، اما ما به خوبی می‌دانیم که در پنج دربی گذشته پیروز شده‌ایم. ما باید آن چیزی را که داریم، در مقابل تیم دوم جدول به کار ببریم که هر کاری انجام می‌دهد تا دربی را برای ما بسیار سخت کند.

اینتر در چند سال اخیر در چه زمینه‌ای پیشرفت کرده است؟

فقط باید از افرادی که همراه من هستند تشکر کنم، اول از همه بازیکنان و سپس به سراغ همکارانم بروم. آن‌ها سال ها با من بودند، در این راه طولانی کمک زیادی به من کردند. یک باشگاه بزرگ پشت سرم دارم، ما واقعاً قدرتمندانه از رئیس شروع می کنیم و سپس به سراغ سایر مدیران می‌رویم. آن‌ها افرادی هستند که اینتر را دوست دارند و آماده‌اند همه چیز را برای پیشرفت به کار بگیرند، همه با هم همیشه سعی می‌کنیم بهترین راه حل را پیدا کنیم. و پس از آن ما این هواداران را داریم، من هیچ چیز را فراموش نمی‌کنم، فینال استانبول لحظه زیبایی بود. هواداران همیشه به ما نزدیک بوده‌اند.

چه چیزی شما را بیشتر خوشحال می‌کند؟

پیروزی‌ها و جام‌ها در فوتبال اهمیت زیادی دارد. اما من از آنچه توانسته‌ایم به عنوان یک همکاری با باشگاه، تیم و هواداران ایجاد کنیم، خوشحالم. من 3 سال در میلان زندگی کردم، بعد از 22 سال در رم به اینجا آمدم و در عرض سه ماه افرادی که با آن‌ها ملاقات کردم از نحوه بازی تیم من تعریف کردند. این بهترین تعریف ممکن است.

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!